Gå til innhold

7 kiloer...


Gjest pichu

Anbefalte innlegg

er det jeg vil gå ned i vekt,gjerne før 17 mai :)

føler meg ikke bra med kroppen min , jeg trøste spiser , i løpet av dagen går det bra, men problemet er kveldene, etter jeg har lagt jenta vår på to år, rydett litt huset og sånt, har jeg ikke energi til å begynne å lage meg en skikkelig kvelds, da blir det lettere å ta meg en kopp kaffe med noen søte kjeks , er litt flau av meg selv ;)

går på trening 3 ganger i uke, men klarer ikke å planlegge dagen sånt at jeg ikke spiser bare søt i kveldene

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det jeg vil gå ned i vekt' date='gjerne før 17 mai :)

føler meg ikke bra med kroppen min , jeg trøste spiser , i løpet av dagen går det bra, men problemet er kveldene, etter jeg har lagt jenta vår på to år, rydett litt huset og sånt, har jeg ikke energi til å begynne å lage meg en skikkelig kvelds, da blir det lettere å ta meg en kopp kaffe med noen søte kjeks , er litt flau av meg selv ;)

går på trening 3 ganger i uke, men klarer ikke å planlegge dagen sånt at jeg ikke spiser bare søt i kveldene

:)[/quote']

 

FRa med idag, ingen godterier eller sötsaker i ukene. Vi får bytte det ut med frukt och noe godt knekkebröd ( maks to skiver av gangen). Dette klarer vi, 6 Kilo för påske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRa med idag' date=' ingen godterier eller sötsaker i ukene. Vi får bytte det ut med frukt och noe godt knekkebröd ( maks to skiver av gangen). Dette klarer vi, 6 Kilo för påske!!![/quote']

 

 

ja, !!!!!

tusen takk kakan ;)

har vært flinke i dag og i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...