Gå til innhold

Ny i klubben


Gjest mila

Anbefalte innlegg

Hei! Begynte på kurs i kveld og meldte meg på vektklubben straks jeg kom hjem. Dette skal bli spennende. Har noen et godt råd for å bli kvitt trangen til søtsaker blir jeg veldig takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg har gått på GR kurs tidligere - og de motiverer og gir mange gode råd.

 

Det jeg merket mest var at dersom jeg fikk i meg nok mat hver dag - så ble man ikke så veldig fysen på noe godteri.

 

Hvis den absolutte søt-suget melder seg, finn frem litt tørket fruk, mini-gulrøtter eller likende. Eller man kan ha sukkerfri sukkertøy som alternativ - feks Lacryl som GR anbefaler.

 

Det er veldig individuelt selvfølgelig, men disse brukte jeg :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei.

Jeg også merker godt at mange små måltider hjelper-holde blodsukkeret stabilt.

Jeg må også ha kromtilskudd-dobbel dose(de norske anbefalingene er så beskjedne at det er ikke farlig),men det må en prøve seg frem med.Vi er så forskjellige og har forskjellige behov.

Lykke til ,dette greier du.Mye fin inspirasjon og oppbekking på sidene her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Hei! Begynte på kurs i kveld og meldte meg på vektklubben straks jeg kom hjem. Dette skal bli spennende. Har noen et godt råd for å bli kvitt trangen til søtsaker blir jeg veldig takknemlig.

 

 

Hei, jeg er ikke så veldig fysen på søtsaker lenger. Sørg for å spise nok kalorier om dag.

Dessuten tror jeg litt av søttrangen forsvinner med trening - spesielt i frisk luft.

Hos meg var søtbehovet størst når jeg mistrivdes med meg selv.

Lykke til med kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Begynte selv tirsdag og fikk et godt tips. 4 kornmokjeks m 20 gram cottage cheese og 20 gr lett eplemos på toppen - fordel dette på de 4 kjeksene - dette er kveldsmaten din - og har du det å glede deg til hver kveld eller appelsinbåter med cottage cheese da går det greit synes jeg. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...