Gå til innhold

Kanel-chili-kalsium-grønn te!


Gjest Zoolog

Anbefalte innlegg

Gjest kugalskap

Det er vel tilbakevist for lenge siden. Eller for å si det på en annen måte: det finnes ingenting som støtter opp under en slik konklusjon.

 

Jeg drikker mye te, i forskjellige varianter, men effekt på forbrenningen? Ikke som jeg har merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollmor66

Koffein ca halv time før trening øker forbrenningen. Chilipulver utrørt i varmt vann (eller rå hvis du orker ) før trening øker svettingen.

Så det er bare å prøve. Skadelig er det iallefall ikke.

Flere tips? les tråden min "Vi på 40+ råd og tips" på ned under 10 kilo.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

19/1 vekt 75,5 midje 88 cm 9/4 vekt 69,2 midje 75 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig at grønn te har vist seg å ha en effekt i forbindelse med vektreduksjon både ved å øke forbrenningen med omtrent 100 - 200 kcal pr. dag, og ved at inntaket av teen forhindrer til en viss grad inntak for å kompensere det økte behovet - nettoeffekt er altså økt forbrenning uten økt inntak. Dette gir jo kaloriunderskudd, perfekt for oss som vil ned i vekt. Du må drikke 3 - 4 kopper grønn te daglig for å få en slik effekt.

 

De andre greiene har jeg ikke gått inn og sett på, det er urealistisk for meg at jeg vil klare å ha et jevnt høyt inntak av noen av dem. Grønn te derimot er overkommelig for min del.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...