Gå til innhold

Håper jeg skal klare dette nå..


Gjest luna09

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ny her. Startet på tirsdag.

Jeg er en jente på 44 år, min datter bor på hybel i Oslo. Så jeg har bare meg selv å tenke på, så det burdet gå bra.

Har egentlig slanket meg fra jeg var 20 år, og slanket på meg ca 35 kg.

Jeg synes det er kjekt at en kan skrive opp hva en spiser her og at kaloriene komer på siden. Hva er dagsbehovet i kalorier som vi kan ha for å gå ned? Noen som vet det? I helgen kommer en veninne og vi skal sy litt, har allerede menyen klar for i morgen. Men så kjøpte jeg 2 muffins og da jeg så hvor mye kalorier det var i den lille der så tror jeg at jeg dropper den. Min veninne kan få bege 2, hun er glad i kaker og er slank,heldiggrisen.

Dette får være nokk for i dag.

En fin kveld til dere..

ps noen som vet hvordan man lager blogg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) På forumet "Ny i vektklubben" er det en tråd som heter - "så mye skal du spise i løpet av en dag"--. Der finner du hvordan du skal regne ut ditt dagsbehov - hvilken meny du skal ligge på - i forhold til vekt, høyde, aktivitet og trim.

 

Ønsker deg velkommen til vektklubben og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå er min første uke over. - 1.3, bra det! Har sittet og regnet på hvor mange kcal jeg skal ha hver dag og har funnet ut at jeg ligger litt laft. Skal være flinkere denne uken som kommer. Trener en del også.

Så gratulerer til meg

Takk skal du ha for info FruWie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå er min første uke over. - 1.3' date=' bra det! Har sittet og regnet på hvor mange kcal jeg skal ha hver dag og har funnet ut at jeg ligger litt laft. Skal være flinkere denne uken som kommer. Trener en del også.

Så gratulerer til meg

Takk skal du ha for info FruWie..[/quote']

 

Gratulere med flott nedgang, nå er det bare å stå på videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...