Gå til innhold

legghinnebetennelse


Gjest honey

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har erfaring og gode råd ang. legghinnebetennelse.Skulle så gjerne vært det foruten.Har hatt det av og på i snart et år,og nå er jeg lei.Det gjør kjempevondt i begynnelsen av gåturer,men blir mindre vondt etter som jeg blir varm. Har gode løpesko med bra demping så dem er det ikke noe å si på.Kjedelig å gå våren i møte hvis jeg må gi opp gåturene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radial TrykkBølge behandling hos en fysioterapaut....

Jeg sliter med betennelse i hoftene, har hatt det i nærmere 2 år, har gått til vanlig fysioterapi m.m., men det har ikke hatt større effekt, nå skal jeg inn og se om en (annen) fysioterapaut tror jeg kan ha effekt av radial trykkbølge behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykkbølgebehandling er DRITVONDT!!! :D

Men visstnok effektiv for de fleste. Jeg har hatt det på vonde knær. Det hjelper litt og for en periode, men har ikke blitt helt borte!

 

HAr du snakket med legen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest 82Lovinda

Har hatt kronisk senebetennelse i begge legger i 6 år. Har ikke kunnet løpe eller gå fort uten at det har vært veldig smertefullt. Gikk til behandling hos naprapat bare to ganger, og merket en fantastisk forskjell. Fremdeles noe rusk igjen, men anbefaler å prøve den behandlingsformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...