Gå til innhold

huff e så trist :(


Gjest arween

Anbefalte innlegg

Er forferdelig trist ... fik en komentar av min ellers velmenede bestemor.. " herregud kor feit du er blitt " syns rett å slett det vr helt grusomt.. har bestemt meg for å begynn for allvor.. men synes det er tungt å komme i gang.. vil ned 10 kilo før sommeren , for da vet jeg att jeg vil føle meg mere vell.. men kommer jeg i gang da mon tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det ikke var noe koselig å høre...

 

Hvis du har tenkt å begynne, så gjør det for deg selv! Gjør det fordi du ønsker det!

 

Jeg begynte uka før påske, så dette er nytt for meg også, men har allerede kommet meg ned på nytt 10-er-tall... :D

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var ikke koselig å høre fra ei bestemor tenker jeg :D

Men hev deg over det. Har ei eldre damen jeg pleier å besøke noen ganger, hun sier slik,.."No kjæm du, likj-jenta mi"(lillejenta mi)

Ikke noe koselig egentlig,..men hun mener det godt, sier hun da :)

Men er det nødvendig å si slikt, uansett ??

 

Husker en gang jeg var plaget med ei inngrodd tå,..veldig vondt. Var vel just blitt tenåring...min bestemor skulle se litt på den tåen..og utbrøt.."De ser nå hoven ut begge to" Den der glemmer jeg ikke nei,..så selv om hun i dag ikke er mere, så kjenner jeg at jeg blir litt sur på henne for den setningen.

 

Vi voksne må tenke over hva vi sier noen ganger.

 

Ha en fin dag, og har du lyst å gå ned, så gjør det for di egen del, og ikke for andres. Da blir utgangspunket rett :)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Er forferdelig trist ... fik en komentar av min ellers velmenede bestemor.. " herregud kor feit du er blitt " syns rett å slett det vr helt grusomt.. har bestemt meg for å begynn for allvor.. men synes det er tungt å komme i gang.. vil ned 10 kilo før sommeren ' date=' for da vet jeg att jeg vil føle meg mere vell.. men kommer jeg i gang da mon tro[/quote']

 

Fikk samma kommentar fra min oldemor i min pure ungdom. Ikke moro i det heletatt - og glemmer det aldri! Og den gang var jeg ikke tjukk! Kraftig ja, men med masse trening i kroppen var jeg slettes ikke noen blubbe. Forholdet ble nok ikke det samme etter den kommentaren, skaden var gjort... og det var det siste jeg trengte der og da! Man skal tenke før man snakker :D I dag er jeg tjukk, men hadde ikke likt og fått høre det nå heller, sånn er det bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...