Gå til innhold

45+ resultater


Gjest Lubina

Anbefalte innlegg

45+gjengen består av

 

- gmh

- Lubina

- livsl

- tati

- Pandora

- Anne Birgit

 

På denne tråden legger vi inn resultatet hver uke på den enkeltes veiedag. Savner vi noen da, kan vi jo være flink til å purre på hverandre.

 

Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal veie meg på mandag. Jeg hadde første veiing¨på mandag som var. Jeg er veldig spent. Har vært flink til nå. Ligger mellom 1000 og 1200 cal. pr dag. Har trent tirsdag og torsdag på treningsstudio. Deilig å komme igang igjen etter et labert år. Flott at jeg kan være med i denne "klubben". Det er motiverende, og forpliktende.

Biten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal veie meg mandag. Hadde første veiing mandag som var. Blir spennende. skal i barnedåp søndag - første store utfordring.

Vært i jentelag i kveld - spiste 2,5 pizzabit - det ble middagen, og drakk kun vann til. Føler meg fortsatt flink. Ligger på mellom 1450 og 1600 kcal.

 

Flott å ha dette forumet.

mvh livsl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter barnedåp med koldbord og herlig kake - som forventet.

 

Helt tilbake på GR i dag og 200 kcal under dagsrasjon -

 

Ned 800 gram og

1 cm.

 

Går i alle fall rett vei - og jeg ønsker meg selv bedre lykke neste måling.

 

Hilsen livsl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, livsl!

Jeg synes resultatet ditt er formidabelt. Ingen anbefaler vel en nedgang på mer enn 1 kg i uka, så ditt resultat ligger jo akkurat på idealen!. Jeg ville vært kjempeglad med det resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 2 kilo denne uka, men fortsatt ingen cm rundt livet. Ser imidlertid at bilringen har blitt en del mindre. Fasongen er i ferd med å endre seg.

 

Svææært motiverende.

 

Denne skrivinga her er til stor hjelp for meg.

 

Ønsker dere ei god GR uke.

 

Hilsen livsl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,2 kg og 2,5 cm.

 

Veldig fornøyd med resultatet. Hadde forberedt meg på 0 nedgang siden jeg ikke fikk samlet særlig mange trimpoeng denne uka. Har i tillegg vært i bursta', men må si jeg greide å forsyne meg veldig fornuftig. Det i seg selv var en seier denne uka. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekta viste 85,9 i dag. -0,8 og 1 cm mindre. snart er julesnackset borte og ribba og pinnekjøttet står for tur. Wow for noen råtasser, som mistet to kg. Jeg

tar det litt roligere og ønsker dere alle sammen lykke til mens jeg drar til Spania i ei uke og "boller meg" - på golfbanene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 0,4 kg og 2 cm.

Kjempefornøyd egentlig - sjøl om jeg kunne tenkt meg det var ned 5kg - hihi.

Endelig de første cm rund livet. Kikker på meg sjøl i speilet og gleder meg.

 

Så flott med så mange flotte mennesker som vi er her.

 

 

:-) livsl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...