Gå til innhold

Oppstart 23.04.09 ned 30 kg


Gjest Soppjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Soppjenta

Ny på siden idag, har som mål å komme ned på 70 kilo. Det var det jeg veide når jeg giftet meg i 1997 og da hadde jeg det på topp. Har slitt med vekta etter 2 svangerskap og kiloene har på en måte bare blitt der og ikke gått bort:-) Har også gått både Grete Roede kurs tidligere og Libra kurs, men orker ikke dette nå. Min motivasjon nå er på topp, jeg går 4 dager i uken med min nabo så da blir det litt konkurranse av det også. Vi drar hverandre opp av sofaen kan man si. Jeg føler at jeg er kommet til et punkt i livet hvor jeg føler at hvis jeg ikke gjør noe NÅ så vil kiloene bare bli der. Min mann og jeg har inngått veddemål, han slutterå røyke og jeg går ned det jeg selv føler behov for. Hittil har vi klart oss en uke. Jeg fikk tips om denne siden av familien og ser at dette vil bli et kjempeverktøy i prosessen. Planen er å gå sakte men sikkert ned. Dersom dette skal være varig må det gå i rolig tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Så bra at du "fant oss". Tror ærlig talt jeg hadde vært på galleien for lenge siden hadde det ikke vært for dette forumet... Hjelper oss å holde fokus, i gode og onde dager. Mange flotte, rause personer her inne, i alle fasonger og størrelser - felles for dem alle er at de deler av erfaringer og gir motivasjon. Sånn føler iallefall jeg det!

 

Har holdt i ti måneder jeg nå, lyktes og strevd litt, men sånn er det i dette gamet! Velkommen inn og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soppjenta

Takk for svar Tronderpi1:-) Har aldri forsøkt dette før, men ser at det er et flott verktøy og en arena hvor man kan "møte" andre i samme situasjon, som kanskje sliter med de samme utfordringene i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...