Gå til innhold

Trenger støttegruppe - venner i samme båt !


Gjest mobetua

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

 

Jeg er 43 år, uføretrygdet. Bor i Trondheim (heimdalsområdet)

Trener på Impuls Rosten. (prøver iallefall ")

Skal prøve å gå ned 35 kg.. for å bedre helse (diabetes 2 mm) og finne igjen den tynne personen jeg vet bor inni meg et sted. Den personen som liker å røre seg, liker å shoppe klær og som liker seg selv.. Nå er alt bare vanskelig "( Det går ut over mann og barn. Det hjelper ikke å legge seg å drømme om alt man skulle gjort. Jeg må ta tak i det virkelige livet selv om det er tungt.

 

Det som virkelig satte meg i gang var at jeg la merke til at ungene begynte å løse problemer på samme måte. Legge seg å sove, spiser mer, ser på tv/leser bøker istedet for å gå ut med vennene sine - røre på seg... flykter fra hverdagen når ting er vanskelige.

 

En ting er at det går utover meg, men jeg kan ikke la ungene lære å gjøre ting som meg.... slik at de blir som meg... da må de streve med dårlig selvbilde, dårlig helse, være ulykkelige fordi det ikke er sånn de er inni seg.. Vi kan ikke være syltynne - vi er ikke bygd for det, men vi kan være normalt runde å i form. Fornøyde med oss selv.

 

Liker ikke å trene egentlig, men det føles ganske bra når man er ferdig å trene. Kjenner ikke mange så jeg vil gjerne bli kjent med noen som har det som meg. Kanskje kan vi finne oss selv - sammen ! Dra hverandre med på en dårlig dag.. kanskje bare gå en tur å snakke isteden for å trene på senteret en dag når man er deprimert.

Kanskje gå på kafe å spise en salat og prate og kose oss...

Noen å gå på kino med.. snakke med om tanker som overvektige gjerne har.. backe opp hverandre.. forandre livet til det bedre - sakte men sikkert.

 

LA OSS HJELPE HVERANDRE !

 

Håper å høre fra noen - gjerne fra hele landet for å snakke på msn el.l også, men først og fremst noen her i Trondheim gjerne heimdalsområdet slik at vi kan treffes..

 

XXX fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...