Gå til innhold

noen som vil kjempe mot kiloene sammen med meg?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg er en jente på 33 år som føler jeg har en stadig kamp om kiloene. Har i en periode bare latt meg forfalle, og har dermed est ut.. Er nå ca 114 kg!! for 3-4 år siden var jeg 76, og det er målet mitt. så som dere skjønner har jeg en laaaaaaaaaaaang vei foran meg. Håper noen vil kjempe sammen med meg. Noen som vet alt om trøstespising, og som vet at det er en grunn til at man spiser "gal" mat. Vi som er så store som meg, har noe inni oss som vi trenger å jobbe med. Det er nok hos de fleste en underliggende grunn til at vi stapper i oss kalorier som vi ikke trenger.

Håper noen har mot nok og er bevist nok sine egne føleser, og tør å kjempe med meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned i alle fall 30 kilo. Har gått opp og ned i vekt de siste 10 årene; de siste 2 mest opp...Har aldri vært så stor som nå; 102 kilo.

Begynte på'an igjen mandag 27.04. og er topp motivert!

Denne gangen skal det gå! Litt ekstra motivasjon fra forumet her er supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erianna

Jeg er med også. Jeg er 33 år, bor i Oslo. Har prøvde å gå ned i 10 år nå,,,, tøft!! Har begynte 18.04 med å kutte ned tabxtra og den 28.04 med kost. Jeg føler at det verste er over, dvs 1. uka! :) Har vært gjennom mye trøstespising, og den setning "skal bare ha... og så starter vi i morgen".

 

jeg veier 112.5 kg og 170 cm, jeg håper på 75 kilos i førsteomgang.

 

lykke til til dere to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairytale

Etter noen svangerskap har kg rent på her... også er jeg altfor glad i boller, kaker og sjokolade..

Er 37 år og 172 høy og hadde en startvekt sist onsdag når jeg begynte på 104 kg... har vært 58 kg tidligere, men er fornøyd om jeg klarer å komme meg ned til 70 (65) kg.. Så har lang vei å gå jeg også .. :)

Har ikke vekt selv hjemme så får ikke veiet meg i dag, så tar det neste mandag i stedetfor... da blir det spennende å se om jeg har klart å komme meg nedpå en tosifret tall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Første gang inne på forum, og litt skummelt. Jeg er 33 år, jeg veier i dag 117 kg og det langvarige målet er ca 70. Så jeg har også laaang vei å gå. Håper at GR er veien å gå for også å HOLDE vekten nede...

 

Men vi får dette til, sant? Det er lett å være optimist etter bare 3 dager på "kur".

 

Hva tenker dere om 17. mai, pølser og is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DeadArt

Hei.

 

har veldig lyst til å henge meg på denne tråden her. Prøvde tidligrere i år, men da forsvant alle som sa de skulle være med, og motivasjonen min forsvant.

 

Veier nå litt under 100kg! og er 173 høy, så har store forhåpninger på å komme meg ned til 70 kg.

 

Skal vi ha felles veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg håper også vi ikke "detter av", jeg trenger iallfall støtte fra dere. For meg passer det greit med felles veiedag, bare foreslå en dag dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...