Gå til innhold

Nettopp påmeldt internettkurs


Gjest minustretti

Anbefalte innlegg

Gjest minustretti

Eg har innsett at eg får ikkje til å piska meg sjølv til dette, så no har eg meldt meg på eit internettkurs. Så får eg håpa at det at eg har betalt mange pengar for at nokon skal masa på meg hjelper :) Håpet er ned tjuefem-tretti kilo i løpet av eit par år. Eg trur litt av det eg har gått opp dei siste åra er musklar, sidan eg har klart å trena ein gong eller to i veka dei siste åra, men ein del er nok sjokolade og is :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hildea

Hei du....Vi er nok flere i samma båt som vil ned mange kg, og som trenger litt ekstra hjelp til å piske....

Jeg gikk på GR kurs for 2 år siden, gikk ned 16 kg, og fant ut at jeg trenger da ikke kurs nr 2 - nå får jeg til alene...ha, det gjorde jeg ikke...Gikk opp igjen et par kg med engang og holdt meg så der lenge....men så snek det på seg en 7-8 kg igjen - mesteparten kom da jeg sluttet å røyke...

 

Så nå har jeg startet på nytt GR kurs, nettkurs, og er i min siste uke. Og denne gangen har jeg ikke klart å gå ned like mye, men det går jevnt og trutt ned. Ikke tror jeg at jeg klarer meg alene heller så jeg har allerede bestillt meg et nytt kurs....

 

Ønsker deg lykke til, og regner med at du fikser dette...sammen fikser vi det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erianna

Stå på jenter!!!!

 

jeg tok 4 kurs for 2 år siden, gikk litt ned, så ble jeg gravid osv... Nå prøver jeg meg alene, det har gått nesten 1 uke, jeg føler at det går bra. Gleder meg til å se vekta i morgen. føler meg ganske motivert, det ser ut som det verste er over, vanligvis etter en eller to dag går jeg tilbake til uheldig vaner. Vi må stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minustretti

Eg skal starta på tysdag, men eg tjuvstarta no i helga for å ha betre tid til å finna ut av kva eg kan eta og kva eg skal fylla kjøleskåpet med. Eg merkar godt at eg er van med å eta meir enn menyen seier, spesielt til frukost.

Og så kjøpte eg badevekt, og den viste fire kilo mindre enn vekta på treningssenteret gjorde for ein månad sidan. Ikkje så veldig påliteleg, sidan der målte eg om kvelden og no målet eg om morgonen utan nevneverdig tøy på, men oppmuntrande likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairytale

Jeg prøver også på egen hånd... er på min 12 dag i dag..

Har fått en del tips og råd her inne i fra, om hvor ca hvor mangen kcal

jeg bør få i meg om dagene... så her er det bare å bite tennene sammen,

og sette sammen en dagsmeny som kan passe best for meg...:)

Det går iallefall veldig fint - har ikke skjeiet ut med noenting *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...