Gå til innhold

Pepsi Max


cali84

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleklump

Men Grete Roede sitt offisielle synspunkt er at du kan drikke så mye du vil av pepsi max som du vil etter at du har drukket det vannet du skal.

 

Jeg drakk ikke et noe lettbrus fra september til desember. Og jeg merket ikke noe forskjell på min vektnedgang eller noe annet i kroppen. Så nå er jeg tilbake til å drikke ca 4,5 liter i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camilla26

Og meg, hehe :D

Men det er jo så godt - og en liten påskjønnelse når det er så mye annet en ikke kan/bør spise og drikke. Noe må vi jo få kose oss med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zero88
Man kan drikke pepsi max så mye man vil' date=' MEN etter at dagens vannrasjon er drukket. Det er iallefall det min kursleder sier.[/quote']

Og hva er dagens vannrasjon?? 4L?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte
Hei' date=' er det noen her inne som vet hva Grete Roede sier om Pepsi Max?[/quote']

det sies at pepsi max binder fettet i kroppen. leste det i en tråd også , men husker dessverre ikke hvillken tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte
Hei' date=' er det noen her inne som vet hva Grete Roede sier om Pepsi Max?[/quote']

 

ja også det at det som e i lettbrusen trigger behov for mere søtt.

merker det selv. drikker je vann , så stanser jeg etter å ha drukket litt når jeg er tørst.

drikker jeg pepsi max så kjenner jeg meg tørst hele tia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Fridamor

Leste for ikke så lenge siden at det er en myte at man ikke skal drikke pepsi max nårman slanker seg.

Det er nesten ingen kalorier så det kan man ikke legge på seg av!

 

Jeg drikker pepsi max noen ganger særlig når jeg er ute og kjører og jeg har aldri merket at jeg får mer lyst på søtt etter å ha drukket pepsi max, så det tror jeg ingen ting på!

 

Derfor fortsetter jeg å drikke pepsi max når det passer!

Ellers så er jo vann mye sunnere så det er en uting å drikke masse pepsi max hver dag. Det kan jo være skadelig for andre ting enn vekten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg drikker Pepsi Max når eg blir sugen på noko godt. Eit glas med lettbrus er alt eg trenger for å ta knekken på søtsuget, så for meg fungerer det utmerket. Men eg drikker det ikkje fordi eg er tørst, då er det bare vatn som fungerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...