Gå til innhold

Aerolates


Gjest hangglidern

Anbefalte innlegg

Gjest hangglidern

Hei, er det noen av dere som har prøvd den nye treningsformen Aerolates?

Hvordan fungerer det, og hva synes dere om den?

Vurderer å kjøpe DVDn, men vil gjerne ha kommentarer fra dere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det er mindre hopp og sprett enn med aerobics, det er vel egentlig ikke hopp og sprett i det hele tatt. Men du blir likevel god og svett.

 

Jeg har bare brukt min 3 ganger. .. Jeg synes det blir litt ensformig i lengden å gjøre og ikke minst høre det samme hver gang. Kanskje det hadde vært bedre dersom flere hadde gått sammen? Men folk er forskjellig, det er sikkert mange dette er midt i blinken for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den har litt for mange trinn i hoveddelen det er vanskelig å følge med på. Nå har jeg bare brukt den en gang da...

Kanskje det vil fungere bedre etterhvert. Svett blir man iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjøpt filmen og syns den er bra. Liker å trene variert og bruker del 3 på dvd`en (magetrening) som styrketrening i tillegg til intervaltrening på ergometer sykkel. Har redusert midje målet mitt med 18 cm siste halve året og jeg tror at denne magetreningen har vært til god hjelp til å forme kroppen. Trener i tillegg aerobic/step/styrke og spinning+pilates.

Dvd`en blir bare bedre og bedre etter hvert som en lærer seg øvelsene.

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte januarutgaven av bladet "Shape-Up" idag, og der er det anmeldelser av trenings DVD-er, bla.a denne om "Aerolates" Den får ikke god kritikk og anbefalingen er: "det finnes bedre ting å gjøre".

 

Øvelsene er blandet formye med jazzballett og aerobikktrinn til at du får den gode effekten av pilates, samtidig som at intensiteten ikke er høy nok til at det blir kondisjonstrening ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...