Gå til innhold

3-5kg lettere til sommeren - Noen som blir med?


Gjest Camilla26

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla26

Hei!

 

Jeg ble medlem på denne siden idag og er på jakt etter flere som kunne tenkt seg å komme inn i fjorårets fine sommerklær!

 

Jeg har ikke tenkt på vekt på ca. ett år nå - eller rettere sagt: jeg har ikke gjort noe med den Dette har ført til at en pen bunke med jeans og andre bukser har fått permanent oppholdstillatelse innerst i klesskapet - sammen med sommerkjolene mine...Trist!

Noen synes kanskje det er for sent å begynne å slanke seg nå med sommeren som mål, men det er da fortsatt mange uker igjen til det blir varmt nok til å valse rundt i bikini, så jeg er ved godt mot!

 

For å være helt ærlig, så har jeg ikke turt å veie meg ennå. Det er ikke det at jeg tror jeg kommer til å veie så himla mye som er problemet, men hver gang jeg veier meg så hører jeg en indre stemme som roper: "Hæ?! Hvordan har dette skjedd!". Akkurat som om jeg ikke VET hvordan det skjedde Jeg blir rett og slett litt sjokkert, og ofte så kan det prege hvordan jeg ser på meg selv (spesielt samme dag som veiinga), selv om det kun er enkle tall.

 

Er ca. 173 høy, og har en idealvekt på ca. 60-62kg (da føler jeg meg vel). Etterhvert som jeg får psyka meg opp til å ta turen på vekta, så skal jeg legge den ut her. Jeg har medlemsskap på treningsstudio, og kunne ønske jeg var flinkere til å bruke det mer enn jeg gjør - dette håper (og VIL) jeg det skal bli forandring på nå.

 

Håper noen vil være med i gruppen min - det blir ensomt og garantert perioder med total motivasjonssvikt og vondt i viljen når en styrer på helt alene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camilla26

Det jeg håper på er at vi kan støtte hverandre, gi gode doser med motivasjon, og kanskje ha en felles veiedag?

Er åpen for forslag på veiedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...