Gå til innhold

Mye vann?


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

Gjest frstor

Heia.

 

Jeg startet på kurs for 6 dager siden. Skriver opp alt jeg spiser, og det har blitt mellom 1200 og 1800 kcal.Merker jeg på en måte spiser mer nå enn før. Bare mindre middag og ingen kos om kvelden. Har beveget meg litt og har jobbet opp 10 trimpoeng. Tingen er at jeg allerede har mistet 5 kg. Det er vel teknisk ikke mulig å brenne bort så mye fett på 6 dager vel? Mistet mye vann? Jeg har vert flink å drikke de 2 literene man skal, og innimellom enda litt til.

Det er nesten litt for godt til å være sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Noen som har gode råd?

Vet ikke hva jeg skal tro.

Har innimellom lurt på om jeg spiser forlite og, men utenom middagen er det mye mat som skal ned,blir nesten litt matlei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Men om det er bare vann og det er slik i starten, kommer de kiloene bare på igjen da?

Glemte å si at j ammer også, kan jo ha blitt litt fart på saken etter at kcal inntaket har blitt mindre...

Men er nok litt vann. Bare det ikke er for mye muskelmasse, det vil jeg gjerne ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairytale
Men om det er bare vann og det er slik i starten' date=' kommer de kiloene bare på igjen da?

Glemte å si at j ammer også, kan jo ha blitt litt fart på saken etter at kcal inntaket har blitt mindre...

Men er nok litt vann. Bare det ikke er for mye muskelmasse, det vil jeg gjerne ha[/quote']

 

Er sikkert en del vann i kroppen siden det ikke er så lenge siden du fikk baby.

Jeg gikk på et kurs for en del år tilbake, da gikk jeg ned 4.3 kg første uken... men denne gangen har det tatt meg 12 dager for å få av meg 1.9 kg...

Jeg har også en liten baby, men tror ikke jeg har så mye vann i kroppen lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Det er garantert mye vann :) Men vann er jo kilo det også - og de kommer ikke på igjen så leneg du spiser riktig. Har du spist mye salt mat før? Det binder vann i kroppen. Amming hjelper deg nedover det også - bare pass på å få i deg nok mat så det ikke går utover melken.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Amme av kiloene ja. Ha ha. Sist amme periode ammet jeg av 15 kg uten å anstrenge meg. Denne gangen har jeg ammet i 7 mnd og har ikke tatt av et gram. Men kanskje det går nedover med litt drahjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

1,9 kg er jo veldig bra det Fairytale. Akkuratt slik det skal ligge. Er det ikke en kg i uken en regner ca?

Så om en 40 uker er vi så lekre som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairytale
1' date='9 kg er jo veldig bra det Fairytale. Akkuratt slik det skal ligge. Er det ikke en kg i uken en regner ca?

Så om en 40 uker er vi så lekre som bare det![/quote']

 

 

Hehe, ja det er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...