Gå til innhold

lille 12mnd og ammer ennå, men...


Gjest Fjelljenta

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

er klar for neste lille. Ammer ennå skrev jeg, er alt fra en til tre ganger for dagen. Men nå er målet å komme meg ned i riktig vekt før jeg blir gravid igjen. 3-4kg igjen der. gått ned 7,6 hittil. Hva tror dere jenter? Lettere å komme tilbake til "samme" vekt etter neste sv.skap om jeg kommer meg ned i vekten nå? Trente i forrige sv,skap, er i barseltiden kg kom. :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koko1975

Jeg har bare vært gravid en gang, så jeg vet ikke, men når man ser på venninner så ser det jo slik ut. Det er jo ikke mye du skal ned så det går sikkert suverent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Dette klarar du :)

 

Eg gjekk ned forrige svangerskapsvekt før eg byrja på nytt. Men kroppen hugsar feittet, slik at du bør være obs på at det kan være lett å legge på seg att det du mista når du blir gravid.

 

Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta
Dette klarar du :)

 

Eg gjekk ned forrige svangerskapsvekt før eg byrja på nytt. Men kroppen hugsar feittet' date=' slik at du bør være obs på at det kan være lett å legge på seg att det du mista når du blir gravid.

 

Lukke til![/quote']

 

Har tenkt litt på dette ja, og denne gangen skal jeg spise spise spise. Håper på å slippe å spy x-antall ganger for dagen i flere måneder. Blir nok noen ekstra kg, men får være flink med mosjon under sv.skapet og ha et sunt kosthold. Skal forresten begynne å prøve i juni. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamy85

jeg ble gravid på nytt da snuppa var 14 mnd, da ammet jeg også fortsatt. Hadde også nesten kommet ned til ønsket vekt, veide da 64 kg. Gikk opp 9 kg i svangerskapet og nå snart 3 uker etter fødsel veier jeg 68 kg så virker som dette skal gå ganske greit.

Masse lykke til!!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...