Gå til innhold

Den långa vägen är påbörjad=)


Gjest emmaantonia

Anbefalte innlegg

Gjest emmaantonia

Hej allihop!

Får svenskar va me?? =)

Måste säja jag blir väldigt motiverad av er alla. Har en liten "jente" på snart 5 månader. Började me gröt och tillägg för några veckor sen och det är tydligen väldigt gott=)

Ammar i stort bara natten och hon verkar nöjd. Försöker dra ner där med så det blir nåt mål tillägg där oxå.

Började Grete Roedekurs för 2 dagar sen och är såå peppad! La på mej 21 kg och har 14 kvar=) å nu eh vi igång!

Går mycket tur med vagn å hund samt börjar program på trento på månd. Så har väl tänkt mej en tre fyra dagar i veckan där samt gå varje dag.

 

Det är i vart fall planen!

 

Ska ligga på 1600 kcal per dag. Har massa mjölk! Är i vart fall inte hungrig. Så hoppas det blir rätt=)

 

Om någon funderar på att ut och resa så vill jag bara tala om att det går jättebra! Reste till thailand när hon var 12 veckor och inga problem alls!

Flög första gången när hon var 10 dagar och reste 70 mil med bil när hon var 4 mån.

Så med detta vill jag bara säja att det mesta går, fast man har småbarn=)

Tack å hej =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koko1975

Så hyggelig at det er en som begynte samtidig som meg og som har omtrent like mye å gå ned. :) Jeg avventer kurs til høsten og vil nok ikke følge dette slavisk gjennom sommeren, men skal forhåpentligvis være i mål til nyttår. Nå er dukka mi også bare 3,5 mnd. Jeg fullammer og skal kjøre 1900 kcal.

 

Hun på kurset sa du burde kjøre 1600 kcal selvom du ammet? Sa hun noe mer rundt dette?

 

Sist, men ikke minst - LYKKE TIL! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmaantonia

Tack =) och detsamma givetvis!!=)

Hon sa inget særskilt om att jag ammade. Kanske før att jag sa jag håller på att minska ner på det. Men jag kunde tillhøra meny 1, men går på 2. Sækert før att jag justammar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Hei, og gratulerar med ei lita jente.

 

Du er jammen tøff som reiser med ein så liten baby!

 

Så bra at motivasjonen er på topp. Og ut på tur med både hund og barnevogn er fin trim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...