Gå til innhold

sukkerhunger


Gjest slankis
 Share

Anbefalte innlegg

La barna ha godisen for seg selv :)

Nei, men kan du ikke kjøpe godis som ikke er så lett å dele opp som barna kan ha da? Ikke smågodt.

 

Så må du finne din erstatning å ha når de spiser. Masse godt i bær og vaniljeyoghurt feks. Og kjøp litt natreen strøsukker å ha på, det er mye mindre kalorier.

 

Og de Läckerol giants er jo nesten som vingummi. En sånn pose med cactus eller lakris er jo kjempegodt.

 

En stor kopp options kakao kan du jo lage deg.

 

Kjøp druer å ha på bordet. De er gode nå og ganske billige. Det hadde vi mye hjemme da jeg var liten, sammen med godis da.... Men druer er fint å sitte å stappe i munnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde vel egentlig ikke si noe, som nettopp har spist en 200g appelsinkrokan :) .. Men den skal jeg trene av meg senere idag!

 

Men jeg fikk et tips forrige uke om å ta

1 stk ryvita knkkebrød

litt nora lettsyltetøy - eple

kanel

 

Dette ble nesten om å spise eplekake og det var ganske så søtt og deilig. I tilegg pleier jeg å kose meg en kaffelatte laget av lett-melk.

 

Lykke til med å holde deg unna godteposene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåveispiken

jeg kjøper noen karameller som heter dietorelle!finnes i mange smaker.teller opp 5stk hver dag de er 50 kcal.eller to og en halv pose på lørdag!veldig gode.den holder til mitt søt sug,og jeg har vært sjokkoman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamsemoms

ja, ungenes lørdags godt er fristende

 

Jeg har gått gr kurs tidligere etter to tette svangerskap, og hva som skal til sitter fortsatt i bakhodet...har fått sansen for fedon også, så jeg tar det beste fra hver...

 

Har nå 5 kilo igjen, og har begynt å trene..kuttet ut godterier, og det rare er at lysten ikke er der lengere!!Hvet akkurat hvilket søtbehov du sikter til, men prøv å hold deg uten godteri noen uker, så vil du snart merke at trangen ikke blirså stor!

 

Jeg koser meg med bær og vanilje yoghurt om jeg har lyst på¨noe godt.

Tenkte å øke på treningen nå for å se om de siste kiloene forsvinner....virker som de siste kiloene rundt magen sitter veeeeldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...