Gå til innhold

Fra 102 kg til 67 kg


Gjest toia

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei jente på 39 år som har 35 kg jeg skal kvitte meg med. Jeg har slitt veldig med overvekt siden jeg fikk datteren min for 11 år siden. Veier nesten 10 kg mer nå enn da jeg var høygravid :-(

 

Formen er elendig! Er kjempe trøtt og sliten. Begynte å trene på Spenst for 1 mnd siden, 2 ganger i uka. Har ikke fått noe mer overskudd ennå, men det kommer nok snart :-)

 

Har skjønt at jeg bare blir helt nødt til å prioritere trening for å komme i form igjen. Nytter ikke å bare trene av og til, det må bli en vane. Har ikke prioritert trening de siste årene fordi det tar så mye tid, og fordi jeg har vært så trøtt etter jobb at jeg ikke har orket. Men nå er jeg igang!!

 

I dag har jeg begynt å telle kalorier igjen. Har mange dålige matvaner som skal byttes ut med nye sunne matvaner.

 

Denne gangen skal jeg ikke gi meg før jeg har nådd målet mitt :-)

 

Midjemål: 122cm.... ganske mange cm for mye.

 

Har veiedag neste fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det var hyggelig. Spesielt siden DU har vært med på å motivere meg til å begynne på an igjen :-) Har blitt motivert av å lese bloggen din siden 28. feb. Det er så gøy å lese om hvordan du blir kvitt kilo etter kilo. Du er kjempe flink :-)

 

Håper jeg kan være med å motivere deg også ... etter hvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...