Gå til innhold

Ned ca 35-40 kilo


Gjest nomore

Anbefalte innlegg

Gjest nomore

Jeg er en 22 år gammel jente som alltid har vært overvektig. Men nå viser vekta 103 kilo, mer enn noen gang:( Mens høyden min bare er 159 cm. Trenger virkelig hjelp med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ettena85

Jeg er ei jente på 23 år, startet på kurs forrige mandag og målet er å gå ned 32 kilo..

 

Hadde vært fint med noen å utveksle erfaringer og tips med i samme alder :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nomore

hei ettena85:)

 

tror det blir fint å gå gjennom dette med en på samme alder ja. virkelig fint å ha noen til å hjelpe seg på vei:)

 

mitt mål er å prøve å ta av 10 kg frem til sommerferien som jeg har i slutten av juli. krysser fingrene for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ettena85

Går du på noe kurs eller?

 

Jeg går på et maxi kurs her jeg bor, og har veiedager hver mandag..blir nødt til å være flink i helgene også da, når veiingen kommer rett over helgen :)

 

Har gått på et kurs for noen år tilbake, men det ble bare med det og nå har jeg gått opp enda mer, så nå er det på tide å ta tak i dette for alvor! Har holdt på i to uker og hadde gått ned 0,9 kg forrige mandag, så bli spennende å se nå på mandag! :) Jeg følger meny 3, og syns det er innmari mye mat å skulle ha i seg, men finner man rytmen i måltiden så går slik noenlunde greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nomore

ja begynte på maxi kurs onsdagen denne uken, men er et sånn internettkurs. er mitt første kurs så langt.

 

de beregnet først at jeg skulle gå på meny 3, men fikk mere kontor arbeid på jobb, så nå har jeg fått byttet til meny 2. tror jeg aldri har spist så mye mat på en dag. er bra for man blir hvertfall ikke sulten......

 

gratulerer med første resultat på 0,9kg, kjempe bra!!!!

tror at det kommer til å gå bra på mandag jeg;)

 

har selv vært ute på 40 min joggetur nå, hjelper litt på trimpoengene det. men kjenner at kondisen kunne vært bedre.

 

ha en god helg videre, gleder meg til å høre hvordan det gikk på mandag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ettena85

Nå venter sjokolademarengskake med masse frukt (grete roede oppskrift) på etter å ha vært flink å spist bacalao til middag :)

 

Hva er det du jobber med? Jeg sitter å skriver bacheloroppgave, og er ferdig førskolelærer i midten av juni, skal begynne å jobbe som pedagogisk leder til høsten så det blir gøy.

 

Trimpoeng ja, du er flink som klarer å jogge en så lang tur da :), jeg nøyer meg med å gå foreløpig også er jeg medlem på sats, så hjelper litt på motivasjonen når en betaler 500 kroner i måneden! Denne uka har jeg allrede 9 trimpoeng :)

 

Håper det går bra på mandag ja, føler jeg har gjort en god innsats denne uken.

Delmålet mitt er å komme under 105 kg i løpet av kurset, noe som vil si 7,2 kg! Jeg er 167 cm høy..

 

Håper du har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nomore

har selv vært på kino i kveld, ble vann og knaskegulerøtter. men gikk forbausende bra.

 

har medlemskort på elixia, det er 560 kr i måneden. dyrt men vel verdt det.

 

jeg jobber i rørlegger bransjen, akkurat nå jobber jeg i en rørleggerbutikk, har tidligre jobbet ute som rørlegger. da det var litt av noe trening kan jeg si deg

:)hehe

 

barcheloroppgave du? det må være spennende og også være ferdig i juni. gratulerer!!!!!

 

blir det noe ferie på deg i år da? ser frem til den jeg. skal til hellas. vet ikke hvordan det vil gå med slanking da, men tenker vel jeg begynner på et nytt kurs etter ferien.

 

jeg har veiedag onsdag, er spennede altså, blir første veiing for meg. håper å se resultater.

men i morgen er det din tur. lykke til, er spent jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ettena85

ÅÅÅ, det gikk ikke så bra akkurat, opp 0,6 kg!!!!!

 

Skjønner ikke hva jeg har gjort galt, har ligget på kalorinivået jeg skal ha, spist sunt og hele 9 trimpoeng..

 

Jaja, ny uke og nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nomore

hei

 

uff ja kjedelig når sånn skjer, du som hadde over 9 trimpoeng og greier. du får bare stå på så godt du kan, så skal du nok se at det blir resultater neste mandag:)

 

har kjøpt meg treningsmatte jeg og tenkte å ta litt styrke trening. må få på plass mine trimpoeng til onsdag. er veldig spent på hvordan det går assa.

 

hvor i landet kommer du i fra da?

 

ha en strålende kveld så lenge, ikke mist mote;) vi skal klare dette!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ettena85

jeg er opprinnelig fra østlandet, ikke langt fra lillehammer, men flyttet til akershus i forbindelse med studiene, og har nå samboer her :) du da?

 

nei vet jeg ikke må miste motet allerede nå, men hadde virkelig trodd det skulle være minus denne gangen..trodde man skulle rase ned i vekt de første gangene når man har så mye å ta av..men men får håpe det kommer neste gang da..

 

ellers denne uka byr det på noen utfordringer, skal som sagt levere baheloroppgaven denne uka, og foreldrene mine og foreldrene til samboeren min kommer for å feire at jeg er ferdig utdannet (eksamen i juni er en konteeksamen). så det blir en middag eller to ute på restaurant, men har tenkt at vi skal velge asiatisk, da dette i grunn er sunn mat..får velge no skalldyr :)

 

hvordan gikk styrketreningen? jeg har bestilt meg den magetreneren her inne på grete roede butikken, jeg prøvde en sånn på sats her i helgen og den er veldig effektiv!

 

nå venter en uke med trening hver dag og ikke noe deesert utskeielser!! men jeg må si jeg er litt stolt likevel, for siden jeg begynte på kurs har jeg ikke rørt brus, ikke en gang sukkerfri brus!! bare vann!! :)

 

 

håper det går bra på onsdag, spent på å høre! :)

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nomore

jeg bor i oslo, har gjort det hele livet. bor nå med min samboer.

 

ja man regner med å gå ned mye med en gang. det gjør jeg også. men tror at grete roede kurs går sakte og at det derfor er enklere å holde vekten videre. hvordan gikk det med målene dine, hadde de forandret seg?

 

hadde selv besøk av familien til samboeren min her i uka, da ble det to kvelder ute å spise. uff. valgte reker og ris den ene dagen og laks med pasta den andre og drakk en haugevis med vann. er jo bedre enn ingenting.

 

styrketreningen gikk bra. har meldt meg på spinningstime i morgen 0645, hehe litt tidlig, men er veldig deilig etterpå. så må bare klare å stå opp i morgen;)

den magetreneren er sikkert bra du må gi meg beskjed om du synes den er effektiv.

 

så flink du har vært ang. brusen. jeg har drukket et glass med tab ekstra:(, men skal bli bare vann fra nå av....

 

må bare si at jeg blir veldig motivert av å ha noen å snakke med som går gjennom det samme, håper vi kan hjelpe hverandre gjennom hele ``ferden`` hehe:)

 

ha en strålende kveld

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ettena85

beklager at jeg ikke svarte deg. men har stressa med bachelor oppgaven de to siste dagene, men nå er det endelig ferdig og levert!

 

hvordan gikk spinning timen da? det var grusomt tidlig må jeg si..hehe.. fikk den magetreneren i går så i kveld skal den testes ut, får stramme opp magen, så kanskje man unngår hengemage..mareritt..!

 

jeg hadde gått ned på cm-målene, ja, men lurer på jeg har målt feil i starten, for syns det er rart at jeg går ned der, men ikke så mye i vekt, men det har kanskje med styrketreningen å gjøre..

 

cm mål: midje = -3,5/ bryst= -2,5/ende -2,5/lår= -2

 

11/5: 112,2

18/5: 111,3

25/5: 111,9

 

 

gratulerer med 0,7 kg ned da :) så bra!!

 

ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nomore

hei du:)

 

så bra at du har fått levert oppgaven, håper det gikk bra. men det gjorde det sikkert.

 

ja var på spinning i går morges, gikk veldig greit. kjempe deilig etter man er ferdig. skal i morgen også. tirsdager og torsdager...... så bra med den magetreneren, vurderer enn sånn jeg også.

 

i morgen skal vi ha kurs etter jobb, da blir det pizza. uff...... får ta et stykke i stedet for fem:) hehe.

 

ja gikk ned 0,7 kg i dag, håpet på mer, men tror at det går sakte og da er det enklere å holde vekten. gikk ned noen cm rundt halsen, lår, rumpe og mage. men tror også jeg målte feil fra begynnelsen av. det er ikke enkelt, kan fort bli feil.

 

 

ha en strålende kveld:)

 

hilsen meg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ettena85

du får tenke på at menyen din sier at du kan spise ca 1 stykke pizza tror jeg!?, og den som blir bestilt er kanskje ikke like sunn som den oppskrifta i grete roede boka.. men spis et stykke da, og masse vann, å tenk at du er mett! :)

 

det er deg selv du må tenke på! vil jeg at det skal synes på vekta og ha god samvittighet eller spise meg stappmett på pizza, å få dårlig samvittghet etterpå? :)

 

jeg har hvertfall begynt å tenke sånn, og det hjelper! kose seg med det man kan spise og la vær det man ikke kan spise :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nomore

hei

 

jeg kjørte nettopp i 110 i 80 sonen. uff, trodde fartsgrensa var høyere. håper bare jeg ikke mister lappen.......

 

ja riktig man får dårlig samvittighet etterpå. spiste to stykker jeg:( skal trene masse i morgen. har fri:)

dette vil jeg klare. vil gå i butikken og handle akkurat det jeg vil ha. ikke bare noe pga av størrelsen min.

har mål om å komme i et par bukser jeg har før sommeren. og setter mitt herved mål på dette kurset til 95 kilo før sommeren. håper jeg får det til.

 

ha det fint så lenge.

 

heihå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nomore

hei.....

hvordan gikk det i dag? er så nyskjerri, håper selv på bra resultater på onsdag. har fått hele 6,6 trimpoeng bare i dag:) er veldig fornøyd assa.

 

håper ting går bra hos deg!

 

hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nomore

hei

 

men her er mine resultater:

 

20.05.09 >103 kg

27.05.09 >102,3 kg

03.06.09 >101,6 kg

 

hadde håpet på mere, men er fornøyd.

 

håper alt er bra, har ikke hørt fra deg på lenge.

 

hilsen meg............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...