Gå til innhold

*Ned rundt 40 kg?*


Gjest Herligh

Anbefalte innlegg

Gjest Herligh

Hei jenter og gutter, helt deg som er rundt min egen alder: snart 21 ;-)

 

 

Jeg har mange kilo og ta av, skal ned over 40 kilo og trenger noen jevnaldrede å dele tanker og erfaringer med. Håper det er noen der ute som vil hjelpe meg og gjøre denne tråden til et varmt sted å være, et sted å dele erfringer, støtte hverandre i nedturer og oppturer. Vi står sammen :-)

 

Selv veide jeg 124,1 kg for 13 uker siden, det var da jeg begynte på Grete Roede kurs og angrer ikke et eneste sekund på at jeg tok det valget. Frem til idag har jeg gått ned 10,8 kg. Så min vekt idag er 113,5 kg. Jeg er 21 år og er student. Så det er ikke det beste utgangspunktet å sitte på rumpen mesteparten av dagene - så ser frem til å være ferdig. Har et år igjen på skolen. Jeg bor i utkant av Bergen og der bor jeg sammen med min kjære samboer og forlovede:-) Jeg har ingen barn men en liten katte!

Jeg vet ikke lenger hvor min trivselvekt er, men et sted etter jeg har tatt av godt over 40 kg - så jeg velger å se det ann. Men jeg SKAL ned 45 kg tilsammen. Så jeg har i hvertfall godt over 35 kilo igjen!!

 

Håper dette gir litt respons og jo flere jo bedre!!

 

Klem fra Herligh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligh

En liten oversikt over min startvekt, mitt hovedmål og hvor langt på vei jeg er.....er kommet igang med 12 kilo og er meget strålende fornøyd med det!!

 

____________________________________

 

9.mars * Startvekt: 124,1 kg.

 

............* Ca mål: 75 kg ( - 49,1 kg).

 

3.Juni * Vekt nå: 112,1.

 

............* Vektreduksjon til nå: 12 kg.

 

= Kilo som fremdeles skal vekk: 37,1 kg.

____________________________________

 

 

 

Noen der ute som sliter med kiloene og ønsker å komme i kontakt med jevnaldrede?:-)

 

xXx Herligh xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Hei hei Heligh!