Gå til innhold

*Ned rundt 40 kg?*


Gjest Herligh

Anbefalte innlegg

Gjest Herligh

Hei jenter og gutter, helt deg som er rundt min egen alder: snart 21 ;-)

 

 

Jeg har mange kilo og ta av, skal ned over 40 kilo og trenger noen jevnaldrede å dele tanker og erfaringer med. Håper det er noen der ute som vil hjelpe meg og gjøre denne tråden til et varmt sted å være, et sted å dele erfringer, støtte hverandre i nedturer og oppturer. Vi står sammen :-)

 

Selv veide jeg 124,1 kg for 13 uker siden, det var da jeg begynte på Grete Roede kurs og angrer ikke et eneste sekund på at jeg tok det valget. Frem til idag har jeg gått ned 10,8 kg. Så min vekt idag er 113,5 kg. Jeg er 21 år og er student. Så det er ikke det beste utgangspunktet å sitte på rumpen mesteparten av dagene - så ser frem til å være ferdig. Har et år igjen på skolen. Jeg bor i utkant av Bergen og der bor jeg sammen med min kjære samboer og forlovede:-) Jeg har ingen barn men en liten katte!

Jeg vet ikke lenger hvor min trivselvekt er, men et sted etter jeg har tatt av godt over 40 kg - så jeg velger å se det ann. Men jeg SKAL ned 45 kg tilsammen. Så jeg har i hvertfall godt over 35 kilo igjen!!

 

Håper dette gir litt respons og jo flere jo bedre!!

 

Klem fra Herligh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligh

En liten oversikt over min startvekt, mitt hovedmål og hvor langt på vei jeg er.....er kommet igang med 12 kilo og er meget strålende fornøyd med det!!

 

____________________________________

 

9.mars * Startvekt: 124,1 kg.

 

............* Ca mål: 75 kg ( - 49,1 kg).

 

3.Juni * Vekt nå: 112,1.

 

............* Vektreduksjon til nå: 12 kg.

 

= Kilo som fremdeles skal vekk: 37,1 kg.

____________________________________

 

 

 

Noen der ute som sliter med kiloene og ønsker å komme i kontakt med jevnaldrede?:-)

 

xXx Herligh xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Hei hei Heligh!

 

Så flink du har vært så langt!!! Nå er det bare å stå på videre, for dette klarer du!! Gleder meg til å følge med på deg utover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg er fylt 22år, hadde bursdag for bare en måned siden. Jeg er ca168cm og veier for øyeblikket 93kg. Jeg er også siste årsstudent, tar allmennlærer utdannelse. Jeg har heller igjen barn, ikke dyr heller. Jeg har samborer, og vi har vært ilag/samboere i snart 3år.

 

Jeg har en egen tråd som jeg skriver her inne, men blir gjerne med på din :D min tråd har blitt litt lite brukt i det siste samtidig som det nesten kun er jeg som skriver der inne. Og det er som du sier godt å ha noen å dele tankene med.

 

Jeg begynte min livsstil endring i januar. Og gikk på et kurs i april/mai på internett. Der gikk jeg ned ca 3kg, men siden kurset var midt i eksamenstiden ble det vanskelig å følge opp alt...snakk om å ikke tenke lenger enn til nesetippen...

 

Vel uansett de kiloene er forlengst kommet på kroppen igjen. Jeg ble syk midt i mai, fikk akutt jernmangel igjen i tillegg til en veldig dårlig pollen allergi så jeg ble mer eller mindre sengeliggende. Hadde ikke overskudd til å gjøre så mye...heldigvis er alt nesten tilbake til det normale...men jeg er nå på mitt tygste 93kg. Men med nytt mot og livsglede ser jeg ikke på det som noe hindring.

 

Mitt mål er å veie 65-68kg innen neste sommer. Men vi får se om jeg klarer det, har iallefall bestemt meg for å prøve.

 

Så nå er det bare for oss å se fremover å nå våre mål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mine resultater for uken som er gått. Det skal sies at jeg nesten ikke har trent pga en ufattelig varme som nesten ikke er til å holde ut, og samtidig har det blitt litt for mye uforsikting spising

 

mine mål:

start vekt (uke 28): 93kg

midjemål (uke 28): 113cm

tap vekt: -0,2kg

tap midjemål: +2cm

vekt nå: 92,8kg

midjemål nå: 115cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest NyHerligh

Flott at du har hengt deg på, er du her enda? Jeg fikk nemlig ingen respons og har dermed ikke vært innom her på en stund. Håper du leser dette:)

 

Hvordan går det med deg? Vektreduksjonen går bra?

 

Her har vi gått ned 11.6 kilo og er dels fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei.

 

Kjekt å finne andre som er i samme situasjon som meg.

Jeg er 22 år, og veier nå 126,8 kg.....begynte på 128,5 for noen uker siden, og har gått ned 1,7 kg.

 

Jeg er nettopp ferdig utdannet lærer, men har ikke fått lærerjobb, så jobber foreløpig som miljøarbeider på en skole...og trives veldig godt.

 

Er singel, og har ingen barn....så skulle vel egentlig ha en god forutsetning for å få det til da jeg bare har meg selv å tenke på. Men minuset er at da er det heller ingen til å "kjefte" på meg å holde meg litt i tøylene

 

Mitt mål er å komme ned til 85 kg...så veien er lang.

 

Håper jeg kan henge meg med i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 20 år som nettopp har flyttet til Oslo! :) Har alltid slitt med vekten, og er leei av å være stor. Ønsker å gå ned så mye som mulig til bikinisesongen 2010! Du har jo vært kjempeflink, du skal være stolt over deg selv... :) Selv veier jeg 104,5 kg.. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 20 år som nettopp har flyttet til Oslo! :) Har alltid slitt med vekten' date=' og er leei av å være stor. Ønsker å gå ned så mye som mulig til bikinisesongen 2010! Du har jo vært kjempeflink, du skal være stolt over deg selv... :) Selv veier jeg 104,5 kg.. Klem.[/quote']

 

Hei gordito! Ser dette var ditt første innlegg her på vektklubben!

Hjertelig velkommen skal du være! Her finner du mye informasjon og motivasjon!

 

Jeg har også som deg alltid slitt med vekten.....har vært overvektig helt siden barneskolen! Men sammen skal vi klare målet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gordito! Ser dette var ditt første innlegg her på vektklubben!

Hjertelig velkommen skal du være! Her finner du mye informasjon og motivasjon!

 

Jeg har også som deg alltid slitt med vekten.....har vært overvektig helt siden barneskolen! Men sammen skal vi klare målet!

 

Tusen takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei!

 

Jeg har nettop begynt på kurs, har første rapport dag i morgen (onsdag) så man er nesten i full gang :P

 

Jeg er 20 år, og grunnen til at jeg startet med dette er fordi jeg har høyt blodtrykk og legen sa jeg måtte ta av en del kilo, for å minske helsefaren.. Jeg har alltid vært overvektig og for å være helt ærlig så har det egentlig aldri plaget meg. Det eneste jeg ikke har likt med dette er slengbemerkninger fra andre, og merkelig nok så fikk jeg ingen etter ungdomsskolen.

På grunn av at jeg aldri har vært spesielt missfornøyd med vekta sliter jeg med å finne en trivsels vekt, siden jeg i bunn og grunn trives der jeg allerede er.. Men ikke missforstå(!) motivasjonen er alikevel på topp! Jeg er ganske sta ser dere.. :P

 

Etter jeg meldte meg opp og gikk til innkjøp av vekt har jeg støtt og stadig veid meg for å se hvor landet ligger, og har funnet ut at jeg svinser imellom 96 og 95kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...