Gå til innhold

uke 22- Motivasjonsrapportmødrene


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Uke 21 Motivasjonsrapporterings

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 55, denne uke: -15,3kilo

- Scorpiogi: Startvekt 85. ned ca 20 kilo. 1.63. forrige uke: 78,5 denne uke-6,5kilo

- Leverpostei: Startvekt 86,1. ned ca 15-20 kilo. 1.68. forrige uke: 78,1 denne uke:77 -9,1,kilo

- Glajenta79: Startvekt 70. ned ca 10-15kilo. 1.69. forrige uke: 59,4 denne uke: -10,6kilo

- Lillevenn: Startvekt 82. ned ca 10-15 kilo. 1.63. forrige uke: 77,4 denne uke78-4kilo

- Jaka: Startvekt 75,2. ned ca 13 kilo. 1.67. forrige uke: 64 denne uke: -11,2kilo

- Snop: Startvekt 77. ned ca 7 kilo. 1.72. forrige uke: 73,9 denne uke: -3,1kilo

- Stavangerjente24: start:80. ned ca 15 kilo. 1.80. forrige uke: 76,7 denne uke: -3,3kilo

- Hanne: Startvekt: 83,4. ned ca. 15 kilo. 1.72. forrige uke: 71,6 denne uke: -11,8kilo

- Erdetingenledigenick: Startvekt: 76,0 ned ca 18kilo. 1.63. forrige uke: 67,9 denne uke: -8,1kilo

 

Ny uke.. Nye muligheter Lykke til!

 

Antall kilo tilsammen: 83,3kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Da var det ny uke. Veiedag og vekta viser 77kg, dvs ned 1,1kg. Bra førsteuke på kurset. Spiser ikke helt riktig, men fornøyd likevel da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Gratulerer leverpostei, det var supre resultater!

 

Her flyr dagene! Tror jeg må begynne å sette på vekkeklokke tidlig jeg, hehe.. Skal på trening i ettermiddag, corebar. Artig trening det ;) Har egentlig veldig lyst til å prøve meg på trening på dagtid igjen.. Tror ikke seperasjonsangsten er så gjeldene lenger, bare kvier meg sånn.. Grei trening til bhg start også.. Kanskje vi gjør det imorg..

 

Håper alle får en fin uke! (som nesten snart er over allerede, HJELP!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

ukene går fort, det er sant Lillevenn. Kan være greit å forsøke barnepass igjen, mulig det går bra nå. Vesla di har jo blitt større:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leverpostei og Lillevenn:)

Kjekt å se at dere holder ut og er kjempeflinke. Gratulerer med flotte resultater! Jeg føler jeg har litt sånn halvhjertet innsats for tiden. Blir motivert en dag eller to, men faller stadig av lasset... Har jo slanket meg over lang tid... motivasjonen rakner litt.... Må gå noen runder med meg selv og stramme meg litt opp;)

Vekten har gått litt opp...(rødme). Rapporterer inn 69 blank... huff og huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Hei Leverpostei og Lillevenn:)

Kjekt å se at dere holder ut og er kjempeflinke. Gratulerer med flotte resultater! Jeg føler jeg har litt sånn halvhjertet innsats for tiden. Blir motivert en dag eller to' date=' men faller stadig av lasset... Har jo slanket meg over lang tid... motivasjonen rakner litt.... Må gå noen runder med meg selv og stramme meg litt opp;)

Vekten har gått litt opp...(rødme). Rapporterer inn 69 blank... huff og huff...[/quote']

 

Man blir lei når man holder på lenge. Vanskelig å holde motivasjon oppe hele tiden Og noen ganger går vekta opp. Fra jul og fram til nå har den gjort det til meg. Men håper det snur nå. Og det skal du se den gjør til deg også.

 

Husk du har vært flink og gått ned 8 kg, det er kjempebra, så du kommer nok inn i vanene igjen

 

For vi gir ikke opp før vi er der vi vil,ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1605kcal idag' date=' og det med en bitte liten sjokoladebit til kaffen. Skal nå kose meg med grønnsaker og dipp, nam,nam:)[/quote']

Takk for oppmuntring Leverpostei! Helt sant at en blir lei innimellom. Viktig å ikke gi opp. Håpet er at jeg skal holde på så lenge at det blir en ren rutine;)

Hvilken dip er det du koser deg med? Høres godt ut med grønnsaker og dipp... nam, nam:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

motivasjonen min er ikke på topp akkuart nå ihvertfall.. Vekta viste 78 idag.. Men er støl etter corebar trening, så kan i det minste håpe det er litt derfor den viste så mye.. Huff, at det skal være så vanskelig å gå ned i vekt!!! Blir ordentlig frustrert.. Snakka med søstern min her om dagen, det er litt genetisk i vår familie at det er vanskelig å gå ned i vekt.. Hun har problemer med det hun også.. Men jeg vil vil vil komme meg ned til 69 kg til bryllupet neste år.. SKAL!!!

 

Ja, det var dagens syte innlegg, men hver gang jeg går ned i vekt tror jeg at nå, nå har det endelig snudd.. Men neida... Får håper på at jeg holder meg stabil gjennom sommeren..

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...