Gå til innhold

Lil blir lekker!


Gjest lil

Anbefalte innlegg

Vi fikk ei etterlengtet lita prinsesse i mai, vårt tredje barn. Jeg koser meg kjempemasse som babymamma igjen, men vekten er desverre et lite skår i gleden. Skal bli godt å gjøre noe vettugt for å komme tilbake til kroppen min igjen.

 

Idag gikk startskuddet, nå skal jeg tilbake til buksene og kjolene mine :) Gleder meg til å være igang og til å komme i mål! For nå føler jeg meg veldig ulekker, og slik skal jeg ikke ha det lenge.

 

Etter flere hormonkurer og prøverørsforsøk (og selvmedlidenhet+sjokolade) var jeg allerede 15kg i pluss da jeg endelig ble gravid med nr 3. I løpet av graviditeten klarte jeg å legge på meg kun 11 kg, tross invalidiserende bekkenløsning og derfor ingen aktivitet. Nå er jeg 5 kg pluss ift da jeg ble gravid, og 20-25 kg fra trivselsvekt :) Det føles ikek bra i det hele tatt, og jeg er veldig motivert nå for å få dem av. Jeg kommer til å fullamme frem til semesterstart i høst, da overtar faren permisjonen og jeg kan intensivere slankingen litt. Forhåpentligvis er også bekkenet såpass mye bedre at jeg kan trene på sats et par ganger i uken.

 

Status:

Høyde 160cm

Trivselsvekt 60kg

Nåværende vekt 80kg

 

Jeg prøver meny 3 en uke, og de trimpoengene jeg får av trilleturer i sakte tempo. Jeg begynner i fysioterapi om noen uker igjen, forhåpentligvis, da blir det nok mer aktiv trening etterhvert.

 

Jeg har også "frimåltid" hver lørdags kveld. Da teller jeg ingenting :o Og koser meg med sjokolade hvis jeg vil. Trenger å vite at det uansett aldri er mer enn 6 dager til jeg kan spise hva jeg vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...