Gå til innhold

ned 20-30 kg, 12.1.06


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Misunner deg den der om morgenen, queen! -Mine morgener er hektiske, og jeg har heller en time for lite enn en ekstra til trening!

 

Spiser du frokost først forresten? Det behøver ikke være så mye, men litt kornblanding, banan, yoghurt eller noe? -Hvis ikke vil ikke kroppen din avgi så mye energi siden den vil oppleve litt "hungersnød" takter. Det gjelder forsåvidt for all trening! -Husk å få i dere noe mat først så kroppen ikke tror den må spare på energien!

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zalarina

I dag er jeg nesten enda stølere enn i går, og er kjempeforkjølet. Hadde store planer om å dra på trening i dag, men tror jeg må stå over. :D

Får se om jeg tar en lengre trilletur når det nærmer seg sovetid for de to små. Skal da få brent noen kalorier på den måten. Styrketrening får vente til i morgen.

 

Ha en fin torsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke nett hjemme lenger. Så derfor jeg ikke får skrevet hver dag.

I går starta jeg mitt 6 GR-kurs. Hadde gått ned 5,3 kg over jul. Så i går kveld smilte jeg stort:-) Mangler bare 15 kg nå. Totalen vekttap nå er 39,5 kg.

 

Lykke til alle sammen!!

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CamCam,

 

Jeg spiser frokost hver morgen :) Slipper ikke fra meg noe måltid, nei :D

Raske stavgang turer kan jeg ta når jeg har seinvakt, og det som er så herlig er at jeg da får en kjempefin start på dagen, og slipper å gå ut igjen på kvelden denne mørke tida :)

 

Gratulerer med den store vektnedgangen colamay, det står det respekt av!

 

Jeg har igjen en uke på mitt andre kurs, og så blir det oppstart på nytt kurs umiddelbart etter dette. Viktig å holde seg i siget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Jeg har dessverre ikke nett hjemme lenger. Så derfor jeg ikke får skrevet hver dag.

I går starta jeg mitt 6 GR-kurs. Hadde gått ned 5' date='3 kg over jul. Så i går kveld smilte jeg stort:-) Mangler bare 15 kg nå. Totalen vekttap nå er 39,5 kg.

 

Lykke til alle sammen!!

 

Mona[/quote']

 

Du er bare helt utrolig flink - et skikkelig forbilde for meg i alle fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke nett hjemme lenger. Så derfor jeg ikke får skrevet hver dag.

I går starta jeg mitt 6 GR-kurs. Hadde gått ned 5' date='3 kg over jul. Så i går kveld smilte jeg stort Mangler bare 15 kg nå. Totalen vekttap nå er 39,5 kg.

 

Lykke til alle sammen!!

 

Mona[/quote']

 

 

GRATULERER SÅ MASSE!! DET HAR DU FORTJENT! Savner å skravle med deg! :D

 

 

Jeg har ikke vekttap, men går nå på antibiotika etter uker med sykdom og får trent kun lett nå. Spiser etter opplegget igjen, og forbrenningen kommer seg igjen. Blir ihvertfall sulten et par timer etter frokosten:) Håper på et lite vekttap til uken:)

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,3 over jul!! -Det er helt utrolig! Det var 4 uker imellom for deg, ikke sant? Håper du kommer deg online igjen snart! -Det hadde vært spennende å følge deg litt nå som du nærmer deg målet!

 

Ellers har jeg vært på middag for bestemor. Var lovet torsk, men hun ombestemte seg og så sitt snitt til å bli kvitt rester av julemat.. Mareritt, men klarte å styre unna det værste, men det var ikke spesielt ok. Det meste var ikke spesielt fristende heller, men når bestemor sitter der og følger hver av mine biter til munnen er det vanskelig å ikke spise noe. Dessuten måtte jeg jo ha middag..

 

Får trimme litt ektra i morgen, så føler jeg meg vel bedre i morgen kveld!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpe meg! Jeg er imponert! Jeg er fullstendig i apeland hver eneste morgen, så noen trimrunde før jobb er ganske uaktuelt for min del. Men det blir kanskje en vane til slutt? Hilsen Jenny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...