Gå til innhold

PÅSKEMÅL torsdag 12.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

God morgen! Ja, detter er virkelig en god morgen, har nettopp kost meg med å lese gjennom alle gårsdagens inspirerende innlegg! Personlige tilbakemeldinger gir oppløftende oppmuntring.

Jeg hiver meg rett på CamCam sitt innlegg i går der hun lurer på hvor mye hver og en av oss har igjen til vi er helt i mål. Det er utrolig gøy å kunne få skrive:

 

Start: 85

nå: 64,8

påskemål: 60

MÅL: 55-60

 

Er spent på å se alle andres merittlister!

 

Klem Jannicke

 

-Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt lenger, så har du gått akkurat halvveis av hva du klarer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,her kommer min rapport..

 

 

Start: 97

 

Nå:73,4 :-) (er jo veldig fornøyd med dette,men skulle gjerne hatt av de siste også.)

 

Påskemål:70

 

Endelig mål: 65-67..innen sommer 2006!!!!!

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

trønderjente på 40:

startvekt tidli sommeren 2005 80 kg("goroinn"med andre ord!)

 

Nå:

Vekt 75,5 (men 73,5 før jul)

Mål 78 (men 76 før jul)

 

vekt til påske: 69,9 :D

midjemålmål:har ikke peiling

 

Endelig mål:65 kilo

 

Har tro på delmål!

 

Legger inn det jeg skrev i forrige tråd her også:Hei.

For en jernstyrke.Det er slike som dere,som har greid så mange kilo som får meg til å tenke at dette vil/skal jeg også greie.Kjempe motiverende.Nå skal jeg ned ca.10 kilo(får se det an når jeg ser 60 tallet)men har satt meg delmål nå etter jul,med 5 kilo til påska.Det gikk så sent før jul.

Har slanka meg mange ganger før,har vært opp i 20 kilo for mye,men meste jeg har tatt av er 16 kilo-da gjennom Grete R.Problemet er å ikke gå opp igjen,så jeg også skal være på evig stabiliseringkurs etter nådd mål.

 

Dette går bra,sammen er vi sterke!

 

Morro med ordtakene dine jannike.Har du (go)ord for dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Må få berømme dere med allerede god nedgang. Jeg er sikker på at dere når målene deres, men det trengte jeg vel ikke å si for dere er nok helt sikker på det selv!! Og det er der det ligger; i oss selv. Jeg vet inni meg at jeg klarer dette, og det er en herlig følelse, ikke sant?

Delmål tror jeg også er tingen, så får vi så mage seire på veien!

Ja, jeg prøver å komme med et nytt ord for dagen, veldig glad for at noen setter pris på det.

 

Ha en strålende dag

 

Klem jt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få berømme dere med allerede god nedgang. Jeg er sikker på at dere når målene deres' date=' men det trengte jeg vel ikke å si for dere er nok helt sikker på det selv!! Og det er der det ligger; i oss selv. Jeg vet inni meg at jeg klarer dette, og det er en herlig følelse, ikke sant?

Delmål tror jeg også er tingen, så får vi så mage seire på veien!

Ja, jeg prøver å komme med et nytt ord for dagen, veldig glad for at noen setter pris på det.

 

Ha en strålende dag

 

Klem jt[/quote']

 

Hei Jannicke.. Jeg setter også pris på dine små ordtak.. Fint å ha med seg på veien mot målet : ) Har mandag som registrering av vekt men måtte bare på vekten i dag. Jeg har gått ned pr i dag totalt 6,3 kg siden jeg startet på egenhånd i oktober .. Må si meg fornøyd med det : ) Jeg er over mitt delmål og ønsker nå å ta av de siste 4 - 5 kg. Håper jeg klarer det frem til påske. Helgene er verst (som for sikkert de fleste andre), men merker at jeg blir stolt og det går liksom en "sport" i det å klare å spise bare et lite kakestykke eller litt godteri istedefor å tømme hele skåla. Man blir også "avhengig" av å gå inn på disse sidene. Det gir meg ihvertfall kjempe motivasjon : ) Lykke til i helgen alle sammen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser
Må få berømme dere med allerede god nedgang. Jeg er sikker på at dere når målene deres' date=' men det trengte jeg vel ikke å si for dere er nok helt sikker på det selv!! Og det er der det ligger; i oss selv. Jeg vet inni meg at jeg klarer dette, og det er en herlig følelse, ikke sant?

Delmål tror jeg også er tingen, så får vi så mage seire på veien!

Ja, jeg prøver å komme med et nytt ord for dagen, veldig glad for at noen setter pris på det.

 

Ha en strålende dag

 

Klem jt[/quote']

 

Hei ja.Vet du ,i dag var jeg på butikken og kjøpte den største sjokoladen de hadde....dette var heldigvis bare en ønsketenking.Hadde så lyst på noe godt og en siste utskeielse før full skerpings o.s.v.unnskylningene er mange,men heldigvis tenker jeg anderledes nå-tok meg inn igjen :D.Slik vil vel vi ha det innimellom,de fleste av oss.Det er en liten seier nå,syns jeg.Var å handla ja,men ikke noe usundt.Får bare håpe en er like flink neste gang for unnskyldningene er mange!Lykke til videre alle sammen av oss ;)vi er så flinke atte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg:

 

Alder 31 (32 før påske)

Høyde 1.80

Startvekt: 116,3

Dagens vekt: 95,4

Målsetning til påske: 87

Endelig målsetning under 80 (muligens en del mer, men lavere enn 80 har jeg ikke vært siden jeg var 18, men sier egentlig lite..)

 

Har veldig tro på delmål og er også avhengig av sidene her! -Min desidert værste periode i denne reduksjonstiden var de ukene nettet her var nede!

 

God natt,

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...