Gå til innhold

19 og typisk smålubben! ned 8-10 kg


Gjest lilletrult

Anbefalte innlegg

Gjest lilletrult

Hei, er en jente på 19 som veier 69 kg og er 170 høy. Så veier ikke forskrekkende mye, men jeg klarer ikke å være fornøyd i en jentegjeng med bare tynne og små jenter. Håpet å gå ned til sommeren, men det har altså ikke skjedd (snarere tvert om) så nå snur vi på helen og satser på at dette er tiden for å komme i gang!! :(

 

Ønsker meg veldig gjerne en stabil tråd! :) Har lest gjennom massevis av tråder her inne nå, og det ser fantastisk ut å finne andre med ca samme mål og likt utgangspunkt. Og er det noen andre jenter der ute som syns at kroppen ikke strekker helt til er det kjempe hyggelig om dere slenger dere på! :) - trenger all den motivasjonen jeg kan få...

 

Problemfaktorer for meg: tredje porsjon er akkurat like god som første, sjokolade spiser man helst 200 gram av om gangen og ostepop passer like godt på mandag, tirsdag og onsdag som på lørdag... DESSVERRE!

 

Håper virkelig noen vil være med!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de samme problemene som deg..og når sjokoladen ligger framfor meg glemmer jeg de fine jeansene som ligger i skapet som ikke lenger går over lårene :/ Det er også litt for slitsomt å gå å tenke på slanking til hver tid, hver eneste dag, å da kan en ofte bli lei!!

Det er egentlig det jeg strever mest med.

 

Det eneste jeg har funnet ut er en sterk motivatør, er badevekten. Det å veie seg hver dag holder deg oppdatert på hvor du ligger i løypa og minner deg konstant på målet. Det holder meg unna popcornet og sjokoladen på sene tv-kvelder og filmstunder, siden jeg vil se resultatene av denne spisingen dagen etterpå.

 

lykke til videre, vi skal klare det;)

 

 

jente 19 år

startvekt : 62kg

mål: 50kg

ligger nå: 57kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de samme problemene som deg..og når sjokoladen ligger framfor meg glemmer jeg de fine jeansene som ligger i skapet som ikke lenger går over lårene :/ Det er også litt for slitsomt å gå å tenke på slanking til hver tid, hver eneste dag, å da kan en ofte bli lei!!

Det er egentlig det jeg strever mest med.

 

Det eneste jeg har funnet ut er en sterk motivatør, er badevekten. Det å veie seg hver dag holder deg oppdatert på hvor du ligger i løypa og minner deg konstant på målet. Det holder meg unna popcornet og sjokoladen på sene tv-kvelder og filmstunder, siden jeg vil se resultatene av denne spisingen dagen etterpå.

 

lykke til videre, vi skal klare det;)

 

 

jente 20 år

startvekt : 62kg

mål: 50kg

ligger nå: 57kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakesmula

hadde startet mitt eget forum, men tenkte jeg kunne skrive litt her har ikke fått svar på mitt innlegg. Jeg lurer på hvor høye er dere? Jeg er 168 og veier sist jeg veide meg 68 kg. Ønsker å gå ned til min tidligere vekt ca 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest tove425

Jeg tenkte jeg skulle slenge meg med på denne tråden jeg! Kjenner meg fullstendig igjen i det som ble sagt :) Så tenkte det var passende for meg!

 

Jeg er bare 155 høy, men veier hele 68 kg. Vil ned til 55 kg, så har jo en liten vei å gå.! Er 19 år selv :)

 

Har dere noen planer om hvordan dere skal klare å komme i mål ? :)

 

 

- M <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...