Gå til innhold

Jeg skal få det til!


Gjest pernille81

Anbefalte innlegg

Gjest pernille81

Hei!

Jeg har alltid vært så kjempedårlig til å prate om kroppen min og vekt og sånn. Har heller kjørt på en litt mer hodet i sanden (eller kjøleskapet) -metode. Det har heller aldri fungert så bra, så nå prøver jeg en annen strategi her på forumet.

 

Har snust litt rundt og lest trådene her, og det er så flott å se hvor åpne alle er og hvor flinke dere er til å motivere hverandre. Så nå hiver jeg meg på!

 

Kjapt om meg: Jeg heter Pernille, snart 28, bor i Bergen, har en superduper samboer, men verken barn eller dyr. Stortrives i jobben min som lærer, er veldig glad i å kose meg med både det ene og det andre -og er mildt sagt bedagelig anlagt.

 

Har gått på tre GR-kurs før, ett kurs 1 hvert år fra 2004-2006, da jeg var fattig student. Kursene funket som bare det hver gang, men ikke fullt så godt etterpå. Dessverre syntes jeg at jeg var så kjempeflink etter hvert kurs -og i kombinasjon med vakum på bankkontoen når kurs 2 startet, så skjønner dere sikkert hvordan det gikk hver gang :-)

 

Status nå er 116,4 kg (veide meg i går). Er drittlei av minst 35 av dem, og de skal bort før jeg runder 30.

 

Jeg er akkurat nå (men kommer helt sikkert tilbake til det siden) litt ferdig med å tenke på hvor teit jeg har vært og den greien med å grave meg ned i gufset av fortiden som matvrak. Gjort er gjort og spist er spist som de sier.

 

Nå er det bare å brette opp armene og sette i gang! Heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pernille81

Så gøy at dere heier da! Jeg heier også på dere! Heia!

 

Jeg har veid meg i dag og det gikk heldigvis bra på tross av både et besøk hos svigermor på torsdag og en 30-årsdag på lørdag.

 

Jeg startet forrige uke på 116,4

Nå er jeg 114,0

2,4 kg ned...

 

Nå må jeg kjøpe meg målbånd. Det er jo det gøyeste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...