Gå til innhold

Videre alene...


FruE78

Anbefalte innlegg

Lager meg en egen tråd jeg.....

 

Går på kurs på nett, men disse siste ukene på kurset har nok ikke gått helt etter planen. Ikke lett å ha ferie og skulle ned noen kilo, så vekta har stått stille se siste tre ukene. Nå har jeg 3 rapporter igjen, veieda på mandag, men føler ikke at det kommer til å gå så bra....

 

Jeg går altså mitt 2. kurs (tredje egentlig, men det første gikk jeg høsten 2007, før jeg ble gravid med minstemann...), og har gått ned hittil ca 10-11 kg siden jeg startet i slutten av april. Har egentlig gått veldig fint på kurs fram til ferien, men så var det nok litt stopp....gir litt blaffen også pga en kursleder jeg ikke kommer helt overens med, men det er jo egentlig bare opp til meg selv så... Likevel - føler at det at jeg går på kurs i ferien i alle fall "tvinger" meg til å føre dagboken og jeg ikke går opp i vekt - og at jeg prøver litt ekstra å få noen trimpoeng :)

 

Men altså - pr i dag står vekta på 75. Har ikke veid så lite på maaaaange år, og er egentlig ganske fornøyd, men vil gjerne ned 3-5 kg til, og bli der. Så, jeg rapporterer inn her jeg, og så kan dette være min lille push til å fortsette også etter dette kurset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...er ikke så veldig oppfinnsom med nick og sånt jeg.... :D

 

Liten rapport - har nå vært på hytta ei uke. Godteri så og si hver dag :) maaasse god mat.... Har riktignok blitt en del turer og trim - men likevel. Så nå er jeg hekta på sjokolade igjen. Blæh! Har bare litt over en uke igjen på kurset mitt - gått ned 4 kg på dette kurset - bare halvparten av det jeg hadde tenkt. Angrer litt på at jeg vill gå på kurs i ferien...menmen. Når jeg komme rmeg hjem igjen skal jeg fortsette m dagboken og skrive her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..å gå ned 10-11 kilo siden april da!! D bør du være stolt av! Du er der jeg vil være om noen måneder!!:D

Fristelser står i kø om sommeren gitt. Ikke greit, men så lenge du ikke har gått oppover på vekta, så er det vel ikke så galt at du har kosa deg litt ekstra i sommer.. Men hva vet vel ei med-dundre som meg...hehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte Snap! :)

 

Gikk på vekta i dag tidlig, selv om det ikke er veiedag...,og den viste en kilo opp... :D Men får se på mandag da, tror det har litt med potetgullet jeg spiste i går å gjøre, salt binder jo vann i kroppen. Jeg veier alltid mer dagen etter jeg har spist potetgull.... Men i dag skal jeg føre matinntak igjen. Finnes ingen utvei. Er jo veldig fornøyd med det jeg har gått ned hittil, men noen kilo gjenstår, og så er det det å holde vekta da.....blir spennende dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Endelig hjemme igjen - etter 5 uker ferie!!! (Gubben har hatt pappaperm - så vi har kost oss skikkelig:) ) Vekta var en positiv opplevelse når jeg kom tilbake til min digitale - 74,5 :) Har bestemt meg for å prøve å føre dagbok og klare å gå ned til rundt 70 kg uten å gå på kurs...målet skal være nådd før jul.... Tenker jeg prøver et par uker med å føre dagbok og rapportere her - kanskje noen gidder å lese og gi meg noen spark bak og litt motivasjon? Er fremdeles ganske fornøyd med at jeg nå veier 20 kg mindre enn da jeg kom hjem fra sykehuset med veslegutten - for 10 mnd siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...