Gå til innhold

Jeg er tilbake!


Gjest stinis

Anbefalte innlegg

Etter å ha gått på århundredets smell er jeg forhåpentligvis tilbake.

 

Min historie med Grete Roede-kurs begynte en kald januardag i 2008. Vekten viste svimlende 111,2 kilo. Etter å ha gått flere kurs var den i november samme år nede i 78,6 (eller noe rundt der). Men gjett hva jeg har prestert det siste halve året, jo, nettopp å gå OPP igjen i vekt, det er ikke snakk om 5 eller 10 kilo, men hele veien opp til 100,9 kilo. Og jeg vet godt hva det kommer av, treningsslutt og mye usunn mat. Jeg gikk fra å være en av storslankerne, til å bli en av de som til slutt ikke torde å komme på kurskveldene fordi jeg skammet meg. Jeg orker det ikke lenger, jeg vil tilbake til de vakre kjolene og klærne mine, og jeg vil føle meg vel igjen. Jeg som egentlig er så glad i å trene og som blir så stolt når jeg får komplimenter for innsatsen min, jeg kan ikke skjønne at utskeielsen kunne bli så stor.

 

Nå er det forhåpentligvis tilbake til sunne rutier, jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg, og at jeg nå skal melde meg inn på et nytt kurs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Ja er ikke dette "slankelivets" (unnskyld uttrykket) vei humpete?!? Ja rett og slett en vei full av store, sorte hull. Been there, done that - så du er ikke alene Stinis. Det viktigste nå er at du ser veien fremom deg, ikke snu deg og fortvil over krysset du kjørte feil i :) Lite en får gjort med det nå, ja bortsett fra å kanskje ta med seg den lærdommen videre.

 

Og er det noen jeg har tro på at skal komme seg opp og fem igjen så er det deg!

 

Godt å ha deg tilbake i forumet, du har vært savnet. Lykke til!

 

 

 

:) Trønder'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. men de første dagene har ikke vært så bra. hektiske og ingen tid til trening, men det skal jeg prøve å fikse på:D

 

Kommer med oppdateringer senere, må sove litt nå, nettopp vært på fisketur, desverre ingen fisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kjempebra at du er tilbake. Jeg har savnet deg.

 

Du vet jo hva som virker, men jeg vet at det kan være tungt. Ta 1 ting av gangen.

Dette her kommer til å gå veldig fint.

 

Stå på.

 

Stoor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Rolls, så deg her om dagen, og du for en jobb du har gjort! Kjære vene så imponerende!!!

 

Lønningsdag tilsier litt shopping, så nå har det kommet masse nytt inn i garderoben i dag, og klærne i de butikkene jeg vil handle i passer heldigvis, så jeg har ikke gått opp for mye til det:) matmessig prøver jeg fremdeles å komme tilbake i gode rutiner, og jeg skal ta meg en joggetur i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...