Gå til innhold

20 kg ned før jul :-)


Gjest patella

Anbefalte innlegg

Gjest patella

Hei !

 

Er ie jente på 32 år, har mellom 30-40 kg i overvekt. Høsten 2008 gikk jeg på Grete Roede kurs. Gikk ned 10 kg, men siden jul har jeg gått opp 10 kg igjen.

Jeg har nå bestemt meg for å ta tak i dette, akkurat som dere andre her inne.... jeg har en målsetting om å klare 20 kg ned før jul !!!

 

Veide meg i dag og skal veie meg om 2 uker igjen ( Skal til Rhodos neste uke). Så gjør absolutt ikke noe om vekten står stille i denne perioden.

 

Synes det hadde vært hyggelig om vi er flere som følges... og jeg ser jo at det er flere av "meg" her inne... så hyggelig å bli kjent... skal forsøke å være aktiv her inne da jeg synes det er viktig om vi skal klare å støtte hverandre....:-)

 

Ha en fortsatt god sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargoyle

Hei du :-)

 

Er også en jente på 32 år som skal ned 30 kilo for å nå trivselsvekt. Håpet på å ta det meste før jul, så det hadde vært fint med en følgesvenn på veien. Tror det blir enklest å ta 5 kilo av gangen, så kommer det til å gå raskt!

 

Jeg har gått ned i vekt før, men det kommer alltid på igjen, men nå har jeg virkelig fått nok. Tenker å virkelig nyte sommeren neste år!

 

Min først tur på vekten blir på lørdag, så da kan jeg melde tilbake. Kjempe fint om vi kan motivere hverandre frem mot jul!

 

Misunnelig på ferien din, håper du koser deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg heter Sara og blir med ! Jeg er 37 år og trenger å gå ned ca 30 kilo, jeg kunde virkelig tenkt med å få vekk 20 kilo før jul! Jeg har også gått ned 10 kilo før og siden gått opp igjen....men nu..... jag er motivert og starter nå! hm....trening er det ikke mye av om dagen men jag skal begynne og ut å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest patella

Hei....

 

Så moro.... 20 kg ned hadde jo vært så deilig å miste før jul.... jeg har ingen barn men kunne tenke meg og da er det jo bra om vekten går ned...:-)

 

Vi får motivere hverandre.... har dere lagt noen plan ?

 

Patella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargoyle

Ja jeg tenker også på dette med barn, for jeg er ganske klar nå for å starte familie og vet at det blir både bra for meg, og for ungen at mann er i form før mann blir gravid. Det er jo en ganske bra motivasjon for å fullføre!

 

Jeg har begynnt å forberede litt nå...jeg har kjøpt ny vekt og en liten whiteboard som jeg skal henge opp, så kan jeg skrive ned vekt og mål hver uke. Tenkte det kunne være litt inspirerende.

 

Starter 1 august for fullt, både med sunn spising og trening. Da er det omtrent 20 uker til jul. Tror 1 kilo i uka er ganske realistisk og sunt.

 

Da er det bare å sette igang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn og sliter med å gå ned efter å ha fått dem! Det er kjempelurt av dere å prøve å gå ned før dere blir gravide, det sliter på kroppen å være for tung, speciellt når man er gravid itillegg.

jeg skal på ferie i to uker nå men har bestemt meg for å være flink hele tiden, det blir nok en del turgåing på meg tenker jeg. 5 kilo delmål høres bra ut! det skal jeg også prøve på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargoyle

Ja det er jeg i gang.

 

Veide meg og grøsset over 102 kilo! Jeg vil virkelig ned til 65-70 kilo. Kjennes jo ut som en lang reise dit, men jeg holder meg til 5 kilo av gangen!

 

Tenke kanskje jeg skulle veie og måle meg annen hver uke. Jeg har tendens til å bli litt vel fiksert på vekten, så om jeg veier den ene uka, og så måler, kanskje jeg kan holde roen.

 

Skal ut og gå idag, og så ta litt sit-ups og push-ups.

 

Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...