Gå til innhold

Skal vi ammende starte en egen resultattråd med start mandag 3.august?


Gjest koko1975

Anbefalte innlegg

Gjest koko1975

Hei jenter!

 

Jeg ser vi er ganske mange ammende mammaer her - både gamle og nye, skal vi rett og slett starte en ny tråd med start 3/8?

 

Vi kan jo ha en som "administrerer" tråden og oppdaterer f.eks. hver mandag med nedgang sist uke og nedgang totalt i en tabell for hele gjengen?

 

Nå er det masse ulike tråder og skrævla går - det synes jeg er superbra og ikke minst veldig motiverende, men hadde vært artig med en fullstendig oversikt også.

 

Noen som har vært med på noe sånt noe før, eller sett andre tråder som har et bra opplegg som kan "kopieres"?

 

Kan ikke folk bruke denne tråden til å komme med forslag, så oppretter jeg en ren resultattråd fra mandag av? Greit om selve resultattråden blir noenlunde oversiktlig og ryddig.

 

Hva sier dere jenter - noen som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

God idé!!

 

Jeg er også med, men kommer til å holde meg på veiedager fredag. Men kan jo bare rapportere fredagens vekt på mandag:-)

 

Har ingen gode forslag til en oversiktiglig tråd, men vi kunne kanskje hatt en mal som vi alle kopierte og som vi kunne oppdatere selv i innlegg under. Så slipper noen hele administrasjonsjobben. Det viktigste blir å se utviklingen enkelt. Det er ihvertfall veldig inspirende for meg når jeg er inne og kikker på andre.. Noe annet som er viktig er at vi ikke bruker det som en skravletråd.. Ett innlegg pr deltager. Håper du skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med... Har en sønn på fire måneder og starter slankinga på mandag.

En tabell som hver enkelt bruker og oppdaterer hver mandag hver for seg høres smart ut. Men hvordan man lager et "oppdaterbart" innlegg vet jeg ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koko1975
Hei!

 

God idé!!

 

Jeg er også med' date=' men kommer til å holde meg på veiedager fredag. Men kan jo bare rapportere fredagens vekt på mandag:-)

 

Har ingen gode forslag til en oversiktiglig tråd, men vi kunne kanskje hatt en mal som vi alle kopierte og som vi kunne oppdatere selv i innlegg under. Så slipper noen hele administrasjonsjobben. Det viktigste blir å se utviklingen enkelt. Det er ihvertfall veldig inspirende for meg når jeg er inne og kikker på andre.. Noe annet som er viktig er at vi ikke bruker det som en skravletråd.. Ett innlegg pr deltager. Håper du skjønner hva jeg mener..[/quote']

 

Noe sånt jeg så for meg også, men ikke tenkt på en "rute" pr. deltager - det er jo genialt! Hva hvis vi lager en mal hvor vi har en "presentasjon" av oss selv øverst, og en slags "tabell" med startvekt, nedgang denne uke og nedgang totalt under som hver og en oppdaterer hver mandag eller eventuelt på sin egen veiedag?

 

Jeg kan prøve meg på en mal - kommer tilbake i morgen - nå er det snart Brothers & Sisters... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koko1975

Denne tråden skal kun benyttes til resultater, da er det rom for flere underveis. Diskusjon/chatting/heiing foregår i egne tråder. Hver deltager oppretter et eget innlegg som fylles i etter malen. Du oppdaterer ditt eget innlegg hver mandag eller på veiedag.

 

Nick:

Alder:

Høyde:

Start vekt:

Mål:

Fødte:

Presentasjon/historikk:

 

Uke 1 3/8:

Vekt: 72,5kg, -0,6 uke, -0,6 totalt (-5,5 siden opprinnelig oppstart xx)

Midje: 85cm, -0,5 uke, -0,5 totalt (-5 siden opprinnelig oppstart dato xx)

Trimpoeng: 8,9

 

Uke 2 8/8:

osv...

 

Dette er kun et forslag laget samtidig som jeg ser Brothers & Sisters, så kom med innspill!

 

Poenget er jo at det skal være oversiktlig og motiverende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...