Gå til innhold

Fordømte peanøtter


Gjest Vandringsmann

Anbefalte innlegg

Gjest Vandringsmann

Idag har jeg gått en mil. Nesten to timer. Jeg ble svett. Varm. Kleggen ville spise meg. Jeg går hver dag. Har kuttet bort sukker og fett. Spiser fryktelig med fiber. Drikker bare vann og kaffe. Er på vei ned. I januar 2008 veide jeg 134 kilo. Nå i juli 2009 er jeg på 106. Men jeg er hekta på peanøtter. En håndfull da, og en håndfull da. Når jeg leser på dette nettstedet hvor langt jeg må gå for å brenne en neve peanøtter blir jeg matt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monarda

heheh... ja jeg hadde litt lite kalorier en dag og skulle spe på med noen valnøtter. Tok en liten håndfull og veide dem for sikkerhetsskyld - jafset dem i meg og skrev dem opp i matregistreringen. IIIIIKKKK, de fem nøttene hadde pinadø like mange kalorier som middagen min den dagen!

 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok pælma peanøttene i søppla - jeg har ikke viljestyrke til å motstå noe som ligger å friste meg i skapet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest Vandringsmann

Jeg kjøper ikke lenger peanøtter en gang i uka. Synes faktisk jeg merker positiv effekt av det. Av alt jeg har kuttet ut, var peanøtter det verste. Vann i stedet for brus. Helt ok. Ikke sjokolade. Helt ok. Bare magert kjøtt. Helt ok.

 

Men ikke peanøtter...? Jeg savner dem. Jeg savner røyken, som jeg skilte meg fra for seks år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...