Gå til innhold

overflødig hud på mage!


Gjest meg85

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man får vekk overflødig hud på magen? Ver gravid for ett år siden, å gikk fra en vekt på 50 til en vekt på 90 :S Så har fått en del på magen jeg gjerne skulle hatt vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miniogmy
Noen som vet hvordan man får vekk overflødig hud på magen? Ver gravid for ett år siden' date=' å gikk fra en vekt på 50 til en vekt på 90 :S Så har fått en del på magen jeg gjerne skulle hatt vekk![/quote']

 

 

enig!! gikk fra 70 til 105, og før det så gikk jeg fra 60 til hundre, så huden strakk seg ganske mye.. håper ikke det er umulg å få huden til å stramme seg.. er litt bekymret for det jeg.. og hva med lårene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke har gått veldig lang tid siden du slanket deg ferdig ville jeg ha ventet med kirurgi ihvertfall. Magen min ble nesten helt fin igjen etter å ha slanket vekk 25 kg, men da trente jeg også mye. Litt må du nok regne med uansett. Kroppen blir litt merka etter å ha gått gravid eller å ha vært stor av andre grunner. Kirurgi er ganske drastisk, spesielt siden du er såpass ung at du kanskje vil ha flere barn. Men er det riktig ille er det sånn at du kan få dekket fjerning av løs hud. Uansett, plastisk kirurgi er det også en risiko ved så tenkt deg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...