Gå til innhold

Holde vekten.


Gjest snupy67

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg skal også inn her . Begynte på kurs i februar og har gått 3 kurs. Har mistet 8 kg og holder meg nå på 61.3. Målet var og komme ned til 60 men det var ikke lett. Det første kurs gikk best og så stod det veldig stille på kurs 2 og 3.Jeg har gått ned etter at jeg sluttet på siste kurs. Vel vel. Jeg tar ikke sjansen på å ikke være på noe derfor har jeg meldt meg på kurs Holde vekten. Og skulle den ramle ned til 60 så hadde det også vært fint. Har skrevet opp alt jeg spiste fra februar og ut juli. Var godt og ikke gjøre det ei stund. Men det har vært en deilig sommer med 8 kilo borte. Det har resultert i en del nye bukser..Så disse kilo skal ikke på igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomatsuppe

Hei! Jeg har også gått ned 8 kilo, og veier nå ca 63 kilo. Har ikke gått på kurs slik som du, men brukt vektklubben.no og det har hjulpet meg veldig med å holde oversikten. Har holdt vekta stabil en måneds tid nå, og prøver å "spise meg opp" litt sakte men sikkert. Denne uka har ikke det gått så bra, har bare ligget på 1500-1600 kcals de fleste dagene, og planen var å ligge på 1700-1800 kcals.

 

Jeg har også måttet kjøpe nye bukser! Det er bare sååå gøy å få på seg størrelser som aldri ville gått på før! Jeg har plutselig blitt en størrelse 29, og før brukte jeg 30 eller 31. Har til og med kjøpt meg en bukse med størrelse 28 i livvidden! Tidligere i dag tok jeg 4-5 gamle bukser som er alt for store, stappet dem i en plastpose og bar dem opp på loftet.:D Egentlig burde jeg gi dem til fretex eller noe slikt, siden de aldri skal passe meg igjen!:)

 

Uansett, lykke til med å holde vekta!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...