Gå til innhold

Klær


Gjest Gargoyle

Anbefalte innlegg

Gjest Gargoyle

Jeg har nettopp flyttet tilbake til Norge etter et utlands opphold på nesten 10 år. Så nå er det mye ukjent for meg i Norge. Håper noen her kan hjelpe meg med navn på klesbutikker som har store størrelser i klær som ser bra ut.

 

Noen forslag? Hvor handler dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Festinalente

Klærne er designet for store personer, så de sitter fint på kroppen. (Ikke slik som Hennes & Mauritz sine klær som er designet for vanlige kropper og bare forstørret opp :)).

 

Prisene er ikke så høye, så kvaliteten blir deretter, men for sesongpregede moteplagg er det kjempebra. Du finner oversikt over butikkene deres på http://www.zizzi.dk.

 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne er designet for store personer' date=' så de sitter fint på kroppen. (Ikke slik som Hennes & Mauritz sine klær som er designet for vanlige kropper og bare forstørret opp :)).

 

Prisene er ikke så høye, så kvaliteten blir deretter, men for sesongpregede moteplagg er det kjempebra. Du finner oversikt over butikkene deres på http://www.zizzi.dk.

 

Lykke til! :D[/quote']

 

Enig i at zizzi er en bra plass. Nå skal jeg innrømme at jeg har bare prøvd noen bukser der og noen kåper, men de var vertfall bra. Gikk hjem med begge deler. Men må innrømme at det må en del overtaling av meg selv før jeg går inn i slike butikker, men det er fordi jeg synes det er flaut og være "bare" år å være så stor at jeg må på stormotebutikker. Men det er meg og mine tanker. Klærne der inne virker vertfall bra ut i fra det jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes klærne på Vero moda sitter bra! Og der har de også ganske store størrelser :D Har funnet MASSE lekkert der!!! Ellers finner jeg mye stilig på Kappahl under vanlige størrelser (ikke i "stor"-avdelingen, der er det mye posete...) Jeg liker også h&m jeg da, men det samme gjelder der som på kappahl: Klærne for de store er posete og sitter rart...

 

Har funnet noe på Zizzi, men kanskje jeg har hatt litt uflaks? Mye av det jeg fant der satt liksom ikke inntil kroppen, om du skjønner hva jeg mener... Akkurat som man skulle gjemme vekk kroppen i store plagg eller noe.. Det kommer jo an på hvor stor du er og hva du vil fremheve da...

 

 

Håper du finner noe :)

 

Jeg elsker forresten moods of norway også, men det er litt dyrt igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunnen enig i at klærne (spesielt toppene) er veldig posete på Zizzi - noe som jeg syns gjør at jeg ser enda større ut. Og DET trenger jeg ikke...*ler* Men de har andre ting der også, ikke alt er "telt". Buksene der er supre for min fasong i alle fall.

 

Hm, Kappahl og Lindex sine klær i store str er bare tragisk...skjønner at det ikke er noe satsingsområde for de akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargoyle

Kjempe fint med litt tips her. Takk for hjelpen. Får vel tusle meg ut på handle tur på litt forskjellige steder. Jeg syntes også at "stormote" butikker noen ganger lager klær litt for posete og uten ordentlig fasong, sånn var det også i UK der jeg var. Men så lenge jeg kan finne store størrelser i vanlige butikker også, så ordner det seg vel. Får blandet litt :-)

 

Er vel en størrelse 48 nå, men håper å være en del mindre til jul!

 

Ha en fin ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...