Gå til innhold

Tine blir mindre, litt etter litt =)


Gjest Tine83

Anbefalte innlegg

Så prøver eg å starte hausten med friskt mot!

Veier per idag 114kg, og mitt første mål er å vere 110 el under den 15.oktober. Så får vi ta videre målsetning etter kvart! Orker ikkje å tenke på alle kg eg skal ned totalt. Så vi tar litt om gangen! 4 kg på 9,5 veke. det blir ca 0,4-0,5ned per veke. satser på at det kan vere en grei målsetning. Skal prøve å ligge på 1900kcal per dag , og prøve å holde meg unna så mykje sukker. Skal også prøve å gå 10 000 steg per dag.

 

Vekt no: 114,1

Mål 1: 110 innen 15.okt

 

Kcal per dag: 1900

Trim: 10 000 steg per dag

 

Andre der ute som har ca samme utgangspunkt og mål? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargoyle

Hei Tine83

 

Høres ut som du er bra motivert til dette.

 

Jeg har også nettopp begynnt kampen mot kiloene! Veier 106kg og er 171cm høy. Jeg vil helt ned til 70 kilo.

 

Har nettopp skaffet meg vekt, målebånd og stegteller. Jeg skal også ta 10 000 om dagen! Jeg har også lånt en liten step maskin av en vann, sånn at jeg kan trene selv om det regner ute. Ingen unnskyldninger godtas ;-)

 

Jeg prøver også å tenke så lite som mulig på alle kiloene som skal av, så jeg setter 5 kilo av gangen som mini mål.

 

Dette skal vi klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier nå 115 og vil og med til under 110 som første delmål. Første halvstoremål er å prøve på under 100 innen jul. det hadde vore gøy. Alt i alt skal jeg ned til ca 78-79, men konsentrerer meg om der jeg er nå i mens.

 

Det som jeg har funnet ut som jeg synes er mest gøy, er å ta cm mål. Etter jeg begynnte å trene i slutten av april så har jeg ikke gått ned så mye vekt enda, men har "mistet" 66,5 cm tilsammen rundt på kroppen. Det er veldig motiverende synes jeg. Så om du ikke har målebånd, eller bare ikke har tatt mål, så vil jeg anbefale det. For der ser du fort forandringene når du forandrer livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å sjå at vi er fleire i same båt her!=)

Eg skal innrømme at mine første dagar ikkje har vert så bra. Eg er bra motivert om morgonen og litt utover, men så tek svolten over ved lunsjtider og eg klarer ikkje tenke klart. hiver i meg det eg finner, gjerne søtt! Burde vel kanskje ete litt sunnare og meir til frokost.. Og litt vanskelig å holde seg sunn når eg går heime heile dagen (sjukemeldt) , då e veien til kjøleskapet kort!

 

Eg har og et håp om å komme under 100 til jul, men akkurat no er ikkje motivasjonen akkurat på topp :) håpe den kjem tilbake imåra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sleit mye mer når jeg hadde ferie og gikk hjemme hele dagene. Eller var jo vekkreist og slikt, men får liksom ikke de samme rutinene som er litt mer selvsagte nå enn er på jobb.

 

Hvor lenge er du sykemeldt? Men husk det at selv om du ikke klarer det hele tiden, så er du vertfall litt sunnere enn før. Og det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargoyle

Hei igjen Tine83 :-)

 

Om du blir sulten utover dagen, så ville jeg heller foreslått at du spiser mindre måltider, men oftere. Det er veldig rart å bli vant til, for du går jo og propper i deg mat hele tiden føles det ut som. Men det fungerer, og mann kjenner seg mett!

 

Om du klarer å fylle kjøleskapet med sunne ting å knaske på, så hjelper det. Jeg måtte forby alt av søtsaker fra huset, ellers blir jeg for fristet. Men en gang imellom så må mann ha lov, ellers så blir mann bare helt desperat.

 

Men Saras11 har helt rett...det er vanskelig når mann har ferie! Da er det liksom ikke så lett å bygge en rutine.

 

Skal prøve ministeppern ikveld...foran tv'en ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!=)

 

idag har eg litt meir motivasjon, det er godt! har nokre ærend ute på butikkar og slikt, så eg får handla litt (hjelper på humøret med litt shopping) hehe..

har starta dagen med to skiver speltbrød med fiskepudding (syns d e godt=)) . lagde til tre skiver, men orka bere ete to. det var på pluss=)

eg er vel sjukemeldt til neste år, så får vi sjå om eg kjem meg i jobb igjen eller kva. så blir en del heime enda ja. men når eg har ting å ta meg til går det litt lettare. likar prosjekt som å male og pusse opp , når eg har nåke sånt på gang kan eg fint ta av nokre kg! men problemet er at eg har pussa opp alle rom i leiligheta, så eg kan ikkje gjere so mykje meir .. :)

 

nei idag skal eg prøve å holde meg sunn. kjenner jo at kroppen fungera bedre når eg er sunn og. sjønnar ikkje korfor eg gang etter gang skal stappe den full i sukker og feit mat .. men det har jo blitt en altfor fast vane.

 

vekta mi har ikkje batteri lenger heller så må få kjøpt nye idag!

kan ikkje gå for mange dager uten å veie meg. då kan det gå fort oppover ..

 

ha en fin dag folkens=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Noen dager siden du har skrevet nå. Merker jeg er i en liten dårlig periode de siste dagene. ALT for mye snop, alkohol og mat i helgen, og ikke bra i matveien i dag heller. Fikk kake på jobb i dag. Vi hadde planleggingsdag og ei av de andre ansatte har nettopp hatt bursdag. Skal prøve å skjerpe meg resten av dagen og videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

 

er ikkje flink å skrive her, syns på en måte det er litt omstendelig forum, skulle ønske det var enklare å bere klikke inn og skrive nokre ord!

men skal forsøke å bli flinkare framover hausten. eg er også inne i ein dårleg periode, men har vore så mange bursdagar og bryllup i august at d har blitt veldig vanskeleg! bursdag blir det onsdag og torsdag denne veka også, men så blir det heldigvis ei pause til oktober! så får forsøke å vere flink framover!

var på vekta idag og den var 114,4 var det vel , så eg er igrunnen der eg var for ei veke sida. har vert i et bryllaup og ete sjokolade to kveldar på rad så skal vel kanskje vere nøgd med det.

 

har ikkje vore flink å gå heller. har tatt på meg stegtelleren idag og tenkte å få minst 6000 steg idag.

 

er det forresten nokon som har tips om kveldskos som er "sunn"? eg har brukt yoghurt som kos men det er vel strengt tatt ikkje det sunnaste ein kan ete. spesielt ikkje 500gram melonyoghurt som eg brukar!

kunne tenkt meg en "sunnare" kakao, gjerne som lagast sjølv, og ikkje frå pose .. og kanskje noko frukt med noko attåt? eller noko varmmat som er kjapt og godt? tar imot tips med stor takk:) (ikkje noko med kunstig søtningsstoff då eg ikkje tåler dette så godt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

igår var eg flink å trene litt ute (sykling) PLUss ellipsemaskin i 20 min + litt fri-aerobic eller ka eg skal kalle det i rundt 10 min. så hadde en bra dag, bortsett fra at miin mann kjøpte en stooooor pose nidar favoritter til meg fordi eg var så flink.. så der gikk en GOD del kcal i dass.. og den posen varte jo til idag og, så fekk trykt ned en del iløpet av dagen.. men så blei eg soo fortvila og lei , og ga KLAR beskjed om at fra no og fram til jul er det kun snop på lørdag. og då snakka eg om en smil eller lign. ikkje en pose med 450 (!) gram.. fysj.. så får håpe eg klara holde meg til lørsdagssnop. skal det, vil det!! har et håp om å gå ned 10 kg til jul, kanskje litt meir. så då må eg grave fram nåke viljestyrke! sliiiiter sånn med den. når eg er deprimert blir det soo lett å gi seg sjølv lov til å ete nåke snop..

 

MEN NO e det på an igjen med full motivasjon folkens. kan ikkje gjere anna enn å ta fatt med nytt mot og ny frisk.

 

stjeler en ide eg fann på en annen tråd:

 

mål1: under 100 innan nyttår

det vil seie : 15 kg på 17 veker = 0,88 kg i veka. Håper på å ta av litt meir i starten slik at eg kanskje kan komme ned på 0,5kg i veka etterkvart. viss ikkje får eg nedjustere undervegs!

 

veke 36: 115 :)

veke 37:

veke 38:

veke 39:

veke 40:

veke 41:

veke 42:

veke 43:

veke 44:

veke 45:

veke 46:

veke 47:

veke 48:

veke 49:

veke 50:

veke 51:

veke 52:

veke 53 - nyttår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e gla eg har klart en dag med sunt kosthold og trening. en dag er meir enn ingen! har lest noko om at det tar to veker for å gjere noko til en vane. så reknar med dei to første vekene blir hardast, og håper det blir en nødvendighet etterpå, at eg ikkje lengter tilbake til sjokolade og sofasliting (som eg gjer litt no.. vertfall sjokoladen!!) har bestemt ilag med min mann at vi skal kunne ete sjokolade på lørdagar, men kun lørdagar. klara ikkje tanken på å kutte fullstendig. så håper eg klarar å holde meg til det! skal det.. !

 

blir so inspirert av å lese om alle andre som har gått ned masse kg her inne. ser at det faktisk ikkje er umulig. bere å holde tunga i rett munn :)

 

no får eg hive meg opp av sofaen og på ellipsemaskina. orkar bere 20 min , men supplera med litt vekttrening etterpå. så kanskje en tur ut seinare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fekk eg trent en halvtimes tid idag. MED haudeverk. godt nøgd med det! så sleppe eg trene ikveld.. har og ete fisk til middag, så det må seiast å vere bra! sneik meg på vekta idag og, 200gram ned. hehe. ikkje mykje men kjekt å sjå d e rett vei. og på bere en dag e d jo masse! skal ikkje veie meg før mandag igjen no er planen! men e vanskelig å "holde seg" merka eg..

 

har et spm til dykk folkens; korleis har dokke tenkt å gripe an julebakst-problematikken?? finst det slankende julekaker?? :) kutta dokke heilt ut bakinga eller klarer dokke å bake og ikkje ete noko? for meg er julekakebaking kjempekos, og gleder meg til å starte bakinga, men ser jo at d kan komme i konflikt med slankinga.. kva erfaringar har dokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofasliting idag. har hatt problemer med nakke og rygg etter gårsdagens treningsøkt. uff. håper eg blir bedre utovver dag så eg får trent litt. er så typisk og, kvar gang eg skal igang med trening så blir eg dårlig etter en dag eller to. men skal prøve å få trakka litt lett på ellipsen seinare uansett... håpe håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremdeles plaget med rygg og nakke. men spørst om eg klara trene litt forsiktig på ellipsen idag. må prøve det.. og skal kose meg med litt sjokolade ikveld. det er jo lørdag=) satser på en smil tenker eg, den e ikkje så stor men føler likevel at eg kan kose meg med den lenge. nyte kvar bit=) snikveiing idag og, var minus 0,5kg så det er jo kjekt=) håper eg klara holde det til veiing mandag og kanskje litt meir;) har ete hattings rundstykker til frukost idag, sikkert ikkje d luraste. får vere flinkare utover dagen.. har vertfall kjøpt inn masse magert pålegg, så d e godt å ha i hus! blir nok ikkje nåke pizza/taco/lasagne på lørdagskvelden her på ei stund, så må vri hovudet å finne på noko sunnt til erstatning. reker på grovbrød er et alternativ.. eller kanskje kylling med ris UTEN pommesfrites..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så har eg vert på vekta. et halvt kg ned. er fornøgd med det. har hatt veka og alt,, så føler det er en bragt at eg ikkje har fråtsa i sjokolade og usunn mat. no er eg ivertfall igang, blir spennande å sjå korleis det går vidare:)

 

 

totalt vekttap: 0,5kg

 

veke 36: 115

veke 37: 114,5 :)

veke 38:

veke 39:

veke 40:

veke 41:

veke 42:

veke 43:

veke 44:

veke 45:

veke 46:

veke 47:

veke 48:

veke 49:

veke 50:

veke 51:

veke 52:

veke 53 - nyttår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk jane76=) er godt å vere igang, sjølv om eg har laaangt å gå.

 

sliter veldig med søtsug idag. veldig..

får finne meg eit eple eller noko sånt.

 

sliter litt med motivasjonen og, men eg må sjå framover og tenke på resultata langt der framme.. trur eg skal sette meg et mål om 0,5kg ned i veka fram til jul. så eg ikkje går lei.. det skulle bli rundt 7,5kg ned til jul. det er jo kjempebra om eg klarar det. bedre med små mål som eg faktisk kan klare!

 

får komme igang med husarbeid, det brenner jo kcal det og:)

 

ha en fin dag folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tine,

Gjennkjenner din situasjon litt. Har hatt en periode hvor jeg ikke hadde noe job, og da er gangen til (kjøle)skapet ikke så lang.

Jeg bestemte meg å kaste meg helt på sunne oppskrifter til lunsj og middag.

Laget vanligvis kjøtt, potet, grønnsaker og litt saus fra pose. Men så kom interesse til matlaging.

Siden jeg var hjemme hele dagen, kunne jeg bruke tid til å finne oppskrift, gå ut å handle og tilberede maten.

I starten var det enkle retter men det ble mere komplisert etterhvert...........til stor glede av min man, som fikk seg bedre mat hjemme en i en utested :)

 

Nå er jeg i full job (mer en det til og med) og savner akkurat det der. Prøver på dager at jeg ikke jobber så mye. Desverre er råværene ikke så mange her, men det utvikler seg mer og mer heldigvis.

 

Kanskje dette er til inspirasjon til deg.

 

Lykke til denne uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for godt tips, CindyM! har veldig lyst å lage nye sunne ting til middag, men eg kjem liksom ikkje på kva. har du tips så tar eg gjerne imot!! det blir ofte det vanlige her, fisk eller kjøt med poteter og grønnsaker. men eg er glad i å lage mat så eg burde absolutt vere flinkare til å komme på ting. får leite litt her inne etter oppskrifter eg kan teste ut=)

 

idag har eg ikkje skreve matdagbok, dvs gjorde det til frukost, men eg blir så demotivert (og svolten!) av det. så til lunsj åt eg nesten to vita rundstykker med rekesalat (ups) . eg bere trengde å kjenne at eg vart mett! gjekk i heile går og var så svolten og orkte nesten ikkje ete fordi eg måtte veie alt. så eg har funne ut at eg heller skal lytte til magen og prøve ta sunne valg. er jo ikkje så kjekt når det blir eit sånt ork, så eg vil prøve uten veiing ei stund å sjå korleis det går vertfall

 

sneik meg på vekta idag igjen. 114 blank. det går vertfall rett veg, sjølv om eg har eit bra stykke å gå! får fokusere på det eg skal klare før jul: 7kg. ca 0,5 i veka. ligg heldigvis bra an foreløbig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du 'googler' ordene slank og oppskrift, få du masse oppskrifter. Og det gjelder for alle slags 'slanke-ord' f.eks lav karbo.........og vips.........enda flere oppskrifter.

Det er ikke altid gode oppskrifter, men jeg har lært meg å ha en ferdig-rett i fryseren i tilfelle en ny oppskrift går totalt feil. Og så justerer jeg oppskriften til neste gang.

 

Hvis du er sulten hele tiden.........er du sikker på at du ikke spiser for lite da?

Jeg merket i starten også at jeg var sulten og spiste bare litt mer i lunsjen, og det gjorde susen for hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...