Gå til innhold

Jeg har minka 25 kg siden 25.februar i år


tirben

Anbefalte innlegg

Måtte bare inn å endre headingen for nå er det ikke 25 kg ned men faktisk 30 kg:) ALt det jeg skrev sist ghelder fortsatt. Så jeg lar det stå.

 

Jeg må bare si det , jeg må bare for det er så utrolig deilig.

Men mest av alt må jeg si det for å gi andre motivasjon at det er mulig man kan klare det via grete roede. Jeg har gått internett kurs siden mars og er snart ferdig med mitt tredje. Jeg har levd godt , har blitt i bedre form og selvbilde og med den selvtiliten steget noen hakk. Slik er det bare.

 

Så jeg vil bare medele det er håp, det er mulig, bare stå på jobb med de små arbeidsmålene. Jeg var helt bånn i bøtta når jeg starta, deprimert over meg selv, så deprimert at det gikk utover jobb og familie, men nå er jeg i gang igjen.

 

Det er bare sånn at når man sliter med denne vekta selv om alle andre sier at det gjør ikke noe at du er litt rundere, du er jo så flott,jeg liker deg som du er så føler man seg ikke flott, når man ikke liker seg selv gjør det noe med hodet.., sånn er det bare ... Så klart første mål er å like seg selv i prossen og ikke når en er ferdig.

 

Jeg har brukt masse motivasjonknep for meg selv for å styrke bli glad følelsen.

 

Jeg har prøvd å notere litt på veien ned i min egen blogg . Det har vært til stor hjelp å konkretisere prosessen i form av bilder og egne kommentarer, det er synlig at ting skjer og det hjelper på hodet!!:) Kom gjerne på besøk der står det mer om prosessen fra start til hvor langt jeg er kommet nå.

 

bloggadressen er : http://www.tirben.blogspot.com

 

Ha en trivelig søndag, ha en trivelig høst. Bestem deg hvis du har ønske om å gjøre endring ALT ER MULIG:) LYKKE TIL!!!

 

Jeg blir fortsatt her på mine tråder for jeg har jo minst 10 igjen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen meg vært flink til å stå på må jeg si! Håper det du sier om at det er håp for alle stemmer. Jeg har også minst 25 kg som skulle vært borte, og er nok deprimert over mange av de samme grunnene som du beskriver for deg. Begynner på kurs neste mandag, men har klart 2,5 kg alene de siste 3 ukene så da må jeg vel være godt i gang :-)

 

Lykke, lykke til med de neste kiloene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lilleklump

Jeg kjenner meg så godt igjen med at man vil dele det med hele verden. Jeg har gått den 27 kilo på et år. Og det er det innmari godt å få ut.

For det ligger så mye svette og slit i hver eneste kilo.

 

En hyllest til alle som klarer å snu livet sitt og få til forandring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!!

Eg har gått ned 8 kg på samme tid, og synest eg har gjort ein kjempejobb. Men når eg høyrer om slike så deg, bøyer eg meg i støvet. Du har all grunn til å være stolt og skryte. Og det gjelder i grunn hele gjengen her inne. :D

 

Lykke til vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!! Håper det går bra med deg Surfina og at du fortsatt går nedover.

Gratulere til deg Lilleklump, 27 kg er jo fantastisk og som du sier det ligger mye arbeid, svette og slit, men DET ER VERD DET:)

Sisee hurra for dine 8 kg ned. Du skal være kjempe glad for de:) Det er så deilig når man klarer å stoppe utvikling med å gå opp og isteden gå ned!!!

 

Fortsatt sier jeg det umulige er mulig, det er bare å brette opp armene og stå på.

At det er lett sier jeg ikke , men DET ER MULIG!!

Ønsker alle som ønsker å gjøre noe med livsendringene veldig lykke til.

Og forumet på vekklubben er et kjempe flott tiltak til å få snakket ut om gleder, frustrasjoner, menyer, trim - ja alt hva hjertet bever over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må virkelig si gratulerer.

Kunne ønske dette var meg, som greide å få vekk kiloene.

Men jeg klarer ikke, Begynte på min andre uke med Grete Roede idag.

Hadde gått ned 0,2 kg siden sist uke. men hva er det ? :/

Hva gjør dere for å klare noe så bra.. Har ligget syk nå, så trening har ikke kommet til de siste dagene. Har en drøm om å greie hvertfall 10 + kg..

Men med en motivasjon så dårlig og lite tro på seg selv!!

Men virkelig dere imponerer ;)

Gratulerer igjen :)

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

HEI!

Det er et utrolig resultat, det er jo i snitt et kilo i uka!

Jeg har akkurat meldt meg på mitt første internettkurs, er spent på hvordan det kommer til å fungere!?

Jeg kjenner GR opplegget godt fra før. Men nå er det mange år siden jeg har gått på kurs. I mellomtiden så har vekt pila gått opp, opp, opp uansett hva jeg har gjort.

Har vært en del syk også, det skal sies.... men nå er jeg i gang igjen og da trenger jeg all den motivasjonen jeg kan få! Takk for at du delte gladmeldingen om dine 30 kilo ned!

 

Solvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...