Gå til innhold

21 tunge kg til målet mitt


Gjest devilpig

Anbefalte innlegg

Gjest devilpig

Jeg er ung, og jeg er feit. Jeg har dårlig selvtillit, og trøstespiser ofte. Kjedespising er også noe jeg sliter med. Jeg har nå fått et mål, og jeg har fått kunnskap. Med det skal jeg ned i vekt. Jeg er nødt til å ta et tak i meg selv!! Jeg hater å leve i den kroppen jeg lever i nå. Jeg er 153cm høy, og jeg veier 81,3 kg. Målet mitt er å nå 60kg. Jeg har kommet fram til at det handler ikke bare om å slanke seg. Men å endre livsstil.

 

Endre til en livsstil man kan leve med.

Trening er også viktig. Å leve sunt er viktig. Vi får bedre selvtillit, vi føler oss mere vell, vi for mere overskudd, vi får sunnere kropp. Vi får veldig mye tilbake for at vi lever sunt. Men alikevell er vi mange som gjør motsatt. Hvorfor?

 

Selfølgelig skal vi få spise lørdagskos. Men jeg har bestemt meg for å la det være til jeg er kommet i trivselsvekta mi. Vil selfølgelig unne meg noe godt avogtil underveis, men ikke for ofte. Jeg skal ned i vekt, jeg skal ikke være der jeg er. Fortsetter jeg å spise usunt, så går jeg OPP i vekt.

 

Jeg må være sterk. Jeg er ELSKER pizza, taco, godteri, brød, søtt og salt. Ingeting av det er sunt. Jeg kan spise taco/pizza til MIDDAG. Men i moderate mengder, og ikke vær dag. Det er der jeg har gått i fella. Jeg spiser en hel grandiosa til kvelds. Heller kunne jeg spist 3 stykker grandiosa til MIDDAG. Da hadde det ikke vært så forbanna usunt. Men det er så forbanna godt. Men nå er jeg virkelig gira. Jeg skal klare dette.

 

Er det noen som vil slå følge? Kom med tips, og fortell din historie.. ! Vi må være sterke, og vi må hjelpe hverandre!!!

 

 

(Målet mitt er egentlig 53, men jeg har satt meg målet 60. Men skal sette små mål. Og nå er målet mitt å nå 75 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og ung. Og feit. Og det er søren ikke godt. Jeg begynner på kurs på torsdag, så det kan bli spennende. Jeg er ikke helt sikker på vekt og sånt, men det får jeg vel vite da. Men jeg vet at jeg ikke er langt unna de tresifrede nr, og at jeg må ned rundt 25 kg. Jeg er 173 høy og ønsker med ned på 60tallet et sted. Vekten altså, ikke tiden. Har skole pluss jobb pluss lekser pluss kjæreste pluss familie oppetter ørene og finner ikke tid til trening. Men nå har jeg bestemt at gymmen på skolen, pluss to økter på treningsstudio må jeg bare sette tid til. Så jeg håper virkelig på litt forandring nå, og jeg vet at det er tyngst å komme i gang. Det er verst å løpe de første gangene, for det er da du drar på mest tyngde.

 

Jeg er med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest devilpig

Flott!! Nei er ikke morsomt å være feit/overvektig for noen, uansett om man er ung.

 

Jeg har en treningscd som jeg skal prøve. Ikke i dag, er så trett. Er første skoledag, og er ikke kommet helt i rutinene.. Men kommer seg vell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...