Gå til innhold

Hei hei!


Gjest selleristang
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest selleristang

Er ei jente på 20 år som akkurat har starta livet som student i Trondheim.

Er 183 høy og veier på nåværende tidspunkt 87 kg.

Har gått på Grete Roede-kurs sammenhengende siden jeg kom hjem fra fhs i mai, og ser virkelig resultater! men det er ikke mangel på utfordinger også.

Jeg SKAL ned de siste ubestemmelige kiloene, men vet ikke hvor mange de er og hvor lang tid det vil ta. Stagnerer litt nå, men satser på å være ferdig rundt juletider:)

Titter bare innom for å si hei, egentlig. Hyggelig å prate med folk i samme situasjon, så hvis noen har lyst til å ta kontakt, blir jeg glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Gjest matkristina

Er ei jente på 20 år som akkurat har starta livet som student i Trondheim.

Er 183 høy og veier på nåværende tidspunkt 87 kg.

Har gått på Grete Roede-kurs sammenhengende siden jeg kom hjem fra fhs i mai, og ser virkelig resultater! men det er ikke mangel på utfordinger også.

Jeg SKAL ned de siste ubestemmelige kiloene, men vet ikke hvor mange de er og hvor lang tid det vil ta. Stagnerer litt nå, men satser på å være ferdig rundt juletider:)

Titter bare innom for å si hei, egentlig. Hyggelig å prate med folk i samme situasjon, så hvis noen har lyst til å ta kontakt, blir jeg glad:)

 

 

Heihei!

Vet ikke om du fortsatt er i Trondheim og student, og ute etter kontakt? Er 22 år, student i Trondheim. Tenker på motivasjon, mat, trening og utfordringer som studentlivet byr på!

 

Klem Kristina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Gjest marieee

Hei!

Jeg er 23 år og student på Dragvoll.

 

Jeg har allerede gått ned noen kilo, men skal nå ned de siste 4 kiloene. Ønsker å klare det før 1. mai, altså på 2 måneder. Burde være mer enn overkommelig det?

 

Jeg har nettopp begynt å trene fire ganger i uken - to med intervall og to med styrke.

 

Har du mange kilo å gå ned? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...