Gå til innhold

Termin i mai


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake med ny spire i magen! Jeg = 31 år, tobarnsmor (foreløpig), barna mine er 4 og 2,5 år. Var en del aktiv her inne mens jeg gikk med og ammet de 2 barna jeg har fra før, og nå er tredjemann på vei, er riktig nok ikke mer enn 4+5, har foreløpig ikke gått opp ett gram og skal ikke opp for mye heller. Gikk opp 20 kg i første svangerskap, 13 raste av i løpet av en uke, de siste 7 ble liggende på, i andre svangerskap gikk jeg opp 13 og disse raste av i løpet av 9 dager. Nå er målet å gå opp max 10kg ettersom jeg fortsatt har noen kg fra før. Og jeg har allerede fått bekkenløsning, noe jeg har vært forskånet for i de andre svangerskapene... så jeg får ikke akkurat trenet nå, er sykmeldt pga dette også.

Mandag er min veiedag.

 

Vitale mål: 72,5 kg og 176 cm

 

Har termin 7 mai 20

Uke 4+4 : 72,5 kg

Uke 5+4 : 73,3 kg (Totalt opp 800g)

Uke 6+4 : 74,4 kg (Totalt opp 1,9 kg)

Uke 14+1:79,5 kg (Totalt opp 7 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren Daisy!!!!

 

Jeg er 30 år, har ei tulle på 19 måneder og venter altså nr 2. Foreløpig termin er 11. mai. Har også brukt dette forumet i forbindelse med svangerskap og amming; jeg gikk opp horrible 28 kg sist - 6 av disse gikk av av seg selv... Har ennå 6 kg igjen før trivselsvekt. Håper jeg har lært av mine feil fra sist, da hadde jeg en helt enorm appetitt! Jeg er 172 cm og veier i dag 81,3 kg. Ønsker virkelig å holde meg under en vektoppgang på 10 kg denne gangen.

 

Kjekt å ha noen "å slå følge med", så jeg kikker innom her og skriver litt i tråden din.

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren Daisy!!!!

 

Jeg er 30 år' date=' har ei tulle på 19 måneder og venter altså nr 2. Foreløpig termin er 11. mai. Har også brukt dette forumet i forbindelse med svangerskap og amming; jeg gikk opp horrible 28 kg sist - 6 av disse gikk av av seg selv... Har ennå 6 kg igjen før trivselsvekt. Håper jeg har lært av mine feil fra sist, da hadde jeg en helt enorm appetitt! Jeg er 172 cm og veier i dag 81,3 kg. Ønsker virkelig å holde meg under en vektoppgang på 10 kg denne gangen.

 

Kjekt å ha noen "å slå følge med", så jeg kikker innom her og skriver litt i tråden din.

 

Lene[/quote']

 

Der var du ja... Blir gøy å følge med på dere.. Og håper jeg kommer fort etter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren Daisy!!!!

 

Jeg er 30 år' date=' har ei tulle på 19 måneder og venter altså nr 2. Foreløpig termin er 11. mai. Har også brukt dette forumet i forbindelse med svangerskap og amming; jeg gikk opp horrible 28 kg sist - 6 av disse gikk av av seg selv... Har ennå 6 kg igjen før trivselsvekt. Håper jeg har lært av mine feil fra sist, da hadde jeg en helt enorm appetitt! Jeg er 172 cm og veier i dag 81,3 kg. Ønsker virkelig å holde meg under en vektoppgang på 10 kg denne gangen.

 

Kjekt å ha noen "å slå følge med", så jeg kikker innom her og skriver litt i tråden din.

 

Lene[/quote']

 

Heihei! Kjekt å slå følge med noen! Blir spennende å se hvem av oss som "popper" først, har en tendens til å gå på overtid jeg, 6 dager med første og 8 dager med andre.....

Du da?

Jeg er ikke kvalm, men har ikke noen trang til gotterier heller, så foreløpig heldig! Testet positivt 9 dager etter eggløsning, men jeg håper det kun er en inni magen, ikke gått opp noe ennå, men kroppen er forandret, får ikke på meg buksene jeg brukte for 4 uker siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har trettheten slått til for fullt... har sovet 2,5 t på dagen i dag og nå hører jeg senga kalle igjen... Skal ut og titte på ergomtersykkel i morra, skal visst være bra å sykle for bekkenet når det ennå er på det milde stadiet, jeg har vondt, men ikke konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Har vært ganske slått ut de siste dagene, har influensa :eek: Ikke veldig hardt angrepet, men vondt i hodet, litt feber, vondt i kroppen. Synes det er skummelt om det skulle vise seg å være svineinfluensa, håper bare spiren har det bra! Kan ikke huske sist jeg har brukt så mye tid på sofaen, har faktisk vært litt godt også... Og det er ingenting i veien med appetitten, så jeg har lagt på meg en halv kilo siste uka!

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dobbelæsj!! Når jeg var på vekta var jeg 6+4 og jeg har gått opp 1,9 kg siden jeg ble gravid... Men bekkenløsningen er på hell, går til akupunktur og det hjelper, har begynt å gå korte turer og heldigvis så går det kjempebra. Holdt på å få noia, orker ikke tanken på å legge på meg 20kg som jeg gjorde med første gang... Så nå begynner bevegligheten å komme tilbake takkoglov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...