Gå til innhold

Røykeslutt uten vektøkning


Gjest skeie

Anbefalte innlegg

Litt om meg selv, vekt 102 kg, høyde 161 god grunn til å gå ned i vekt, ble medlem 2.9.09.

 

Mandag 31.08.09 sluttet å røyke, for så på tirsdag ta meg selv i å gå febrilsk i skapet for å putte noe i munnen, som jeg absolutt ikke trenger. Valgte derfor å melde meg inn i vektklubben for å holde kontroll med hva som går inn i munnen.

 

Har enda ikke røykt og holder meg borte fra skapet med godisene.

 

Håper at jeg skal klare å få kontroll på begge tingene samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding.

 

Holder på å gå litt i frø. Vet ikke hva som er verst eller best av ikke å røyke eller passe på hva som går inn i munnen.

 

Det blir vel bedre etter hvert.

 

Lykke til videre for deg også.

 

Med et sånn flott møteplass må jo dette gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Det er en veldig flott møteplass ja!

 

Du får skrelle gulrøtter, kålrot og andre grønnsaker og putte i kjøleskapet.. Slik at kvar gang du får lyst til å putte noko i munnen så har du eit sunt alternativ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest i går. Jeg kjørte slik at jeg skulle kunne styre fristelsen for ikke å ta meg en røyk, klarte å bestå den testen, men skal love at det var jæv........(unnskyld uttrykket).

 

Det ble servert masse lekre desserter, skal si det var også en prøvelse, bare 1 uken av min n'te slankekur, men det gikk jammen greit det også.

 

De andre gangene jeg har slanket meg har også de første månedene gått greit, men det er da jeg mister fokusen. Håper at jeg kan dra nytten av denne formen for medie for å få drahjelp av alle dere andre der ute.

 

På onsdag morgen har jeg gjennomført 1 uken av livsstilsendringen, ser frem til det.

 

Jeg har et ønske om å nå en vekt på ca. 65, så det vil si at jeg skal krympe bort 37 kilo på veien. Så jeg har tengt å bli her en stund.

 

Jeg vil ønske alle som leser dette lykke til videre i å nå deres mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Det er en veldig flott møteplass ja!

 

Du får skrelle gulrøtter' date=' kålrot og andre grønnsaker og putte i kjøleskapet.. Slik at kvar gang du får lyst til å putte noko i munnen så har du eit sunt alternativ;)[/quote']

 

Det der med å ha ferdigskrella grønnsaker i kjøleskapet er kjempelurt. Har har for vane å "snoke" i kjøleskaper og da hjelper det utrolig mye å ha noe sunt og lett tilgjengelig å gå løs på :-) Grattis med røykeslutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg vært uten røyk i 1 uke. I morgen er det 1 veiing, skal bli spennende å se resultatet.

 

Vekten i morgen vil nok ikke være helt riktig, da jeg hadde omgangsyken i går. Tømte dermed systemet for alt. Har så langt i dag beholdt frokosten.

 

Uansett så har jeg mange uker foran meg til jeg når målet mitt, det er vel best å ta 1 uke av gangen.

 

Skal gi rapport i morgen om hvordan det gikk på vekten.

 

Ha en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg hatt 1 veiingen vekten viste en reduksjon på HELE 4 kilo, og målebåndet viste en reduksjon på 5 cm. Resultatene er nok ikke helt reelle pga., omgangssyken, er hjemme fra jobb i dag også.

 

Uansett så gir det meg en utrolig god piff for neste uke.

 

Hadde ikke trodd at jeg ville orke å både kutte røyken og gå ned i vekt samtidig, men det er kanskje ikke det dummeste jeg har gjort. Er faktisk mest fokusert på røyken enn på slankingen. Jeg spiser jo mat jeg har lyst på, men jeg får jo ingen nikotin.

 

Ha en fortreffelig dag videre alle samme, håper alle her inne klarer å nå målene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme fra jobben i dag også, dessverre.

 

Magesmertene har begynt å slippe taket og ikke minst jeg har beholdt maten.

 

Er nok helt fit for fight igjen i morgen, begynner å merke røykesuget igjen.

 

Regner med at jeg ikke kan ta vekten og magemål så seriøst neste veiing pga. de siste dagene.

 

Har siden jeg beynte heller ikke vært flink med trening, jeg får vel snart begynne å ta i bruk tredemøllen og ergometersykkelen, er litt kjedelig å bare tørke støv av apparatene.

 

Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagene er fridagen min fra jobb.

 

I dag har jeg bakt utrolig godt spelt brød. Oppskriften sto faktisk på tørrgjær pakken. Det var lett å lage, men man må ha god tid.

 

Kroppen er helt inntakt igjen.

 

Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har ungene laget skillingsboller, luktet kjempegodt i huset. Har ikke smakt på bollene, det har for så vidt gått greit. Jeg har hatt et utrolig stort røykesug, men har klart å holde meg vekke fra den og.

 

Ønsker dere alle lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er håndballsesongen for jentene mine i gang igjen. Har blitt mange timer i hallen i dag, med mange røykende rundt meg. Deeeeeeilig lukt av nikotin, for jeg må jo selvfølgelig være sosial med de andre.......

Mange lekre sjokoladekaker ble der også solgt i kiosken, min favoritt, men akk det ble bare med å se.

 

Det er utrolig hvor opptatt man blir av det man skal prøve å holde seg borte fra, tenkte ikke på det når kiloene bare økte og økte, men nå har jeg startet en ny epoke i livet og ønsker å nå målet, om maaaaaaaaaaaaaaaange måneder, får ta en dag av gangen, som igjen blir til en ny uke.

 

God helg alle sammen, ønsker dere lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er snart denne helgen over, har tilbragt noen timer på håndball i dag også, istrålende solskinn.

 

I går spiste jeg litt chips og snop, men jeg har enda ikke tatt meg en røyk. Ja, Ja bra jeg har vært flink på ett område da.

 

Ny uke snart og nye muligheter.

 

Ha en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var endelig mine første trimpoeng i boks, hele 3,3 poeng.

 

Har hatt en deilig tur i skogen, fin solnedgang og perfekt vær til turgåing.

 

Er meldt fin vær de nærmeste dagene, kanskje jeg klarer å dra meg ut på flere turer, er uansett fornøyd med meg selv.

 

Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges hadde jeg min veiing, vekten vist opp 900 gram og målingen rundt livet viste -4 cm. Jeg er generelt fornøyd. Håper selvfølgelig at vektkurven min viser en nedgang neste onsdag.

 

Får se det positive i det, har ikke røykt siden 31 august og selv om jeg spiste litt godteri på lørdag, så har jeg ikke spist noe etter det.

 

Skal fortsette å være flink både med mat og røyk.

 

Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for dine oppmuntrende ord. Jeg er i grunnen bare positiv, har jo på 2 uker hatt en vektreduksjon på 3,1 kilo og 9 cm mindre om livet.

 

Dette hadde jeg aldri klart uten å kunne bruke dette forumet.

 

Det er så godt å vite hvordan andre har det i hverdagen, med sine oppturer og nedturer. Hvor vi kan glede og trøste hverandre.

 

Jeg vil ønske alle lykke til videre, dette kan vi klare sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare gratulere deg, Skeie. Det er fantastisk at du ikke har røykt så lenge!

Og vektnedgangen kommer sikkert også. Jeg har hatt en uke hvor jeg var overbevist om at jeg skulle ned fordi jeg trente mye og hadde god kontrol på maten. Men jeg gikk ikke ned den uke....................................men det dobbelte av det vanlige uken etter det! ;) Så jeg er overbevist om at beløningen la vente litt på seg, med den kommer!

Lykke til denne uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cindy

 

Tusen takk for de fine ordene, trenger det absolutt. Det er dette jeg tror som kan være med å hjelpe meg til å nå målet om en slankere utgave av meg selv.

 

Jeg ønsker deg lykke til videre med å nå ditt mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...