Gå til innhold

Ned veldig mye?


Gjest Gosmal
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen andre her som skal ned mye? Veldig mye? 40-50-60 kg?:eek: Jeg er en jente på 32 år (heter kanskje dame da :) som skal ned mellom 50 og 60 kg. Kunne trenge noen å diskutere ting med, som er i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en jente, eller som du sier dame , på 29 år og skal ned 30 kilo. Jeg kunne også ha tenkt meg en å diskutere ting med og ha en som "drar meg i ørene" når jeg jeg ikke har gjort eller spist det jeg burde. Hvis du vil så kan vi gjerne hjelpe hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skal ned masse i vekt. Når jeg regner på det blir det vel..tja...60, kanskje 70 kilo. I alle fall hvis jeg skal ned til det som jeg ser for meg som normalvekt. Jeg er ei jente på 36 år, og har snart 20-årsjubileum som jo-jo slanker. Skjønt jeg hadde vel i grunnen normalvekt til for ca.15 år siden...Av og til føler jeg det blir litt ensomt på toppen av "vektfjellet", når alle andre skal ned 5-10-15 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' jeg er en jente, eller som du sier dame , på 29 år og skal ned 30 kilo. Jeg kunne også ha tenkt meg en å diskutere ting med og ha en som "drar meg i ørene" når jeg jeg ikke har gjort eller spist det jeg burde. Hvis du vil så kan vi gjerne hjelpe hverandre.[/quote']

 

Veldig gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skal ned masse i vekt. Når jeg regner på det blir det vel..tja...60' date=' kanskje 70 kilo. I alle fall hvis jeg skal ned til det som jeg ser for meg som normalvekt. Jeg er ei jente på 36 år, og har snart 20-årsjubileum som jo-jo slanker. Skjønt jeg hadde vel i grunnen normalvekt til for ca.15 år siden...Av og til føler jeg det blir litt ensomt på toppen av "vektfjellet", når alle andre skal ned 5-10-15 kg.[/quote']

 

Kunne ikke vært mer enig :) Det føles veldig ensomt når man skal ned så utrolig mye. Nesten som en umulighet...........men det er det jo IKKE !!! Eller hva sier dere, jenter/damer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting er umulig, alt skal sees på som en utfordring. Dette er noe vi alle skal klare bare vi er fler om det. Har gått på Grete Roede kurs før og gikk da ned 7 kilo, men de er desverre kommet tilbake. Grunnen til det er at jeg følte meg alene, fikk kun snakket med andre som skulle ned i vekt en gang i uken og det var for lite. Fikk litt støtte av min samboer men følte liksom at det ikke var nok så jeg skeiet ut og gikk opp igjen pluss litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg har så lyst til å begynne å trene aerobic igjen (gjorde det veldig mye når jeg var tynn), men føler at det blir helt feil å gå inn i en aerobic time med bare en masse tynne/spreke/fine jenter. Jeg vet Fedon har begynt å ha treningstimer som kun er tilgjengelig for veldig overvektige, men de timene er så svine dyre. Er det noen som vet om et treningstilbud som gjelder kun veldig overvektige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om gangen. Det er vel den beste metoden for å ikke gi opp. Det er lett å miste motivasjonen når man har store mål. Men det er ikke lett å lage seg små mål, når man skal ned så innmari mye...Veldig greit å ha noen med felles skjebne å prate med! Han jeg er gift med har av og til slått følge når jeg skulle ned i vekt (han trenger det han også, om ikke så mye som meg), men det er ikke lett å holde seg motivert når han raser nedover og jeg står stille. Det er ganske urettferdig, syns jeg, at han bare trenger se på en trimsykkel, så går han ned et kilo. Jeg derimot trenger bare se på en smågodt, så har jeg lagt på meg et kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg har så lyst til å begynne å trene aerobic igjen (gjorde det veldig mye når jeg var tynn)' date=' men føler at det blir helt feil å gå inn i en aerobic time med bare en masse tynne/spreke/fine jenter. Jeg vet Fedon har begynt å ha treningstimer som kun er tilgjengelig for veldig overvektige, men de timene er så svine dyre. Er det noen som vet om et treningstilbud som gjelder kun veldig overvektige?[/quote']

 

Har dessverre aldri hørt om det, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei- har du prøvd med spinning, eller sykling hva det heter? der er det mørkere i rommet og man har ikke mulighet til å kikke i hva de andre gjør og du kan alltid sette deg bakerst om du ikke liker oppmerksomhet... veldig gøy er det også!! og ikke så slitsom for leddene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei- har du prøvd med spinning' date=' eller sykling hva det heter? der er det mørkere i rommet og man har ikke mulighet til å kikke i hva de andre gjør og du kan alltid sette deg bakerst om du ikke liker oppmerksomhet... veldig gøy er det også!! og ikke så slitsom for leddene.[/quote']

 

Det er jo verdt et forsøk. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre her som skal ned mye? Veldig mye? 40-50-60 kg?:eek: Jeg er en jente på 32 år (heter kanskje dame da :( som skal ned mellom 50 og 60 kg. Kunne trenge noen å diskutere ting med' date=' som er i samme situasjon.[/quote']

 

Hei :)

Jeg er en jente (kaller meg forsatt det...:)hehe...) på 24 år som skal ned 40 kilo, gjerne mer...

Jeg kunne også trenge noen å diskutere ting med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg har så lyst til å begynne å trene aerobic igjen (gjorde det veldig mye når jeg var tynn)' date=' men føler at det blir helt feil å gå inn i en aerobic time med bare en masse tynne/spreke/fine jenter. Jeg vet Fedon har begynt å ha treningstimer som kun er tilgjengelig for veldig overvektige, men de timene er så svine dyre. Er det noen som vet om et treningstilbud som gjelder kun veldig overvektige?[/quote']

 

Jeg trener aerobic og step + andre morsomme timer de har på treningstudioet der jeg trener... Syns disse timene er kjempe morsomme, selv om jeg skal være enig med deg at det er ikke alltid like festlig å være størst i klassen. Jeg står alltid bakerst, så jeg kan "gjemme" meg litt...

Har dessverre ikke hørt om noe treningstilbud for overvektige...

Jeg syntes du skal "manne deg opp" til å begynne med aerobic igjen, alle har lov å trene enten man veier 50 eller 150...:(

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann allesammen

 

Jeg skal også ned mange kilo....håper på 40.....og det går sakte, men sikkert nedover.....

 

I tillegg til forumet her, kunne vi møtes på msn....da kan vi chatte, og bli enda bedre kjent med hverandre, og motivere hverandre i vanskelige stunder....For dere vet at det ikke er lett og gå ned så mange kilo, da er det godt og ha noen fler og snakke med....

Har noen lyst til og chatte med meg, så treffes jeg på:

 

star-ten@hotmail.com

 

Jeg er snart 38 år, gift og 2 barn....har foreløpig gått ned 6 kilo....så jeg har 34 kilo igjen( ihvertfall!!!)

 

Uansett, stå på, vi klarer det!!!!

 

Lørdagsklem fra Star

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Bli med i linken som heter "Ned 20-30kg"? Det er kommet inn et forslag om at vi legger ut en link som heter det hver dag, slik at vi lett kan finne et sted å møtes. Bli med da vel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig innspirerende å høre at noen er i samme båt som meg...skal ned 30 kilo , noe som virker helt uoverkommelig men all fornuft sier jo at om jeg ikke prøver kommer jeg ingen vei vet av erfaring at den første uken er verst så holder på å stålsette meg ,,viktig å forberede seg psykisk...starter i morgen

tufsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre her som skal ned mye? Veldig mye? 40-50-60 kg?:eek: Jeg er en jente på 32 år (heter kanskje dame da :( som skal ned mellom 50 og 60 kg. Kunne trenge noen å diskutere ting med' date=' som er i samme situasjon.[/quote']

 

Du er ikke alene! Jeg skal ned 44,3 kilo! Da har jeg nådd idealvekten min! Skal vi gjøre dette sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min første veiing den 10.10 og andre veiing i dag. Jeg har gått ned 1,9 kilo men "bare" 0,5cm rundt midjen. Jeg er veldig fornøyd med det siden jeg skeiet skikkelig ut i helga med både kebab og pizza. Jeg vet at det er mye vann som er rent av, men for det så går det i alle fall den riktige veien.

 

Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensis

Heisann!

 

Jeg skal ned 30-35 kg.

 

Har siden juni tatt av nesten 7 kg, men har liksom ikke kommet skikkelig igang. Har tenkt å prøve å trene Pilates hjemme, noen som har erfaring med det?

 

Ellers så er jeg 32 år, gift, har to barn og jobber som førskolelærer i barnehage.

 

Bergensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min første veiing den 10.10 og andre veiing i dag. Jeg har gått ned 1' date='9 kilo men "bare" 0,5cm rundt midjen. Jeg er veldig fornøyd med det siden jeg skeiet skikkelig ut i helga med både kebab og pizza. Jeg vet at det er mye vann som er rent av, men for det så går det i alle fall den riktige veien.

 

Hvordan går det med dere andre da?[/quote']

 

Jeg hadde faktisk 3,1 kg ned forrige uke (mye vann, tenker jeg). Bli med i linken "Ned 20-30kg". Vi legger ut link hver dag, så er det lettere å finne hverandre igjen :)

 

Hilsen Gosmal

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skal ned masse i vekt. Når jeg regner på det blir det vel..tja...60' date=' kanskje 70 kilo. I alle fall hvis jeg skal ned til det som jeg ser for meg som normalvekt. Jeg er ei jente på 36 år, og har snart 20-årsjubileum som jo-jo slanker. Skjønt jeg hadde vel i grunnen normalvekt til for ca.15 år siden...Av og til føler jeg det blir litt ensomt på toppen av "vektfjellet", når alle andre skal ned 5-10-15 kg.[/quote']

 

Hei Minus

Skal vi lage en link (daglig eller ukelig) hvor vi kan møtes? Vi som skal ned mer enn 40 - 50 kg.

 

Hilsen

Gosmal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har ca. 3o kilo for mye å drasse på og målet er å bli kvitt disse innen jeg fdrar på ferie neste sommer. Jeg er 58 år og har slitt med overvekt siden jeg var 13 år. Før det var jeg i "tynneste laget" iflg. helsesøster. Min familie på morssiden er stor i dobbelt forstand, og de som er slange har ett eller annet problem. Jeg har god tro på dette opplegget, men ha lissom ikke kommet helt igang, bare sånn nogenlunde! Full skjerpings fra i dag.

 

Perla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...