Gå til innhold

Når er jeg i gang igjen


Gjest Happycat

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i gang igjen og er inne i min 3 uke, med - 8,8 kg og begynte å måle meg rundt livet sist onsdag. Så nå viste det at jeg har gått inn 8 cm siden onsdagen. Jeg har hatt en pang start og helt utrolig.

Mitt mål er å komme ned i 72 kg og ha igjen 33 kg igjen. Men mål til jul er - 15 kg og når jeg fikk den pangstarten har jeg igjen 7,2 kg igjen til del målet mitt.

 

 

Nå følger ikke jeg Grete Rode sin metode helt, men kombinerer den med nutralett. Har 2 av måltidene med nutralett bar eller sheik og fungerer veldig bra for meg. Prøver å holde meg innen for 17-1900 kalorier pr dag, for å gjøre det, må jeg har smør på revita knekkebrødene og rapsolje majones. Holder meg unne frukt, men spiser en halv greipfrukt sammen med kveldsmaten + ett stort glass med biola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med oppstart og lykke til. Men lurer på hvorfor du holder deg unna frukt...? Er det pga karbohydrater?

Pga at frukt er det fruktsukker i og når man spiser det trenger kroppen mere energi for å bryte ned dette. Så man kan vell si at jeg er ikke flink å trimme, derfor holder jeg meg borte fra den. Men man kan spise greipfrukt i steden og gullerøtter hvis man savner noe å knaske på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede ned 8' date='8 kg? Så er julemålet ikke noe problem tror jeg :) Lykke til denne uke![/quote']

Det er helt utrolig så bra det har gått, men tror det kommer av at jeg kombinere det. Men selv om jeg hadde en pangstart nå, er det mye vann som går i begynnelsen og trenger ikke gå så fort etter denne pangstarten. Målet at jeg får til å gå ned 1 kg pr uke, men har ikke noe garanti.

Men det er det jeg håper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kunne jeg ikke dy meg og gikk på vekten. Forventningene var egentlig litt opp gang pga mens. Men vekte viste ned 400 g siden søndagen og enda 1 cm inn rundt livet. Så når har jeg gått ned totalt 9,2 kg og inn 19 cm rundt livet på snart 3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...