Gå til innhold

"lekende lett"?


Gjest blaut

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg har så lyst å lage meg en egen slankeblogg, men det er like lett som å gå ned i vekt. ( er nok ikke så flink til noen av delene...)

 

Pytsann.

 

Jeg lager meg en blogg her!

 

Eg e 35 år, vært gift i 15 av åra mine. D har resultert i 3 barn, 2 jenter på 13 og 11 år, og en attpåklatt, gutt på 5 år.

 

Som barn va eg "rund og go". Da eg ble tenåring va ikke d nåkka stas lenger. Slutta delvis og spise, og vips, så va eg tynn og smekker. Men måtte kjempe for å holde vekta. Men i den tida va d ikke så mye go mat som no. Da spiste eg bare av og til fordi eg va sulten, no kan eg spise fordi d e godt... Ikke smart.

 

Flytta etterhvert sammen med min hjertens utkårede. Kostholdet va vel ikke d man kan kalle sunt. Og vips, så va eg "rund og go" igjen.

 

Etter de 2 første svangerskapan kom eg meg i form og fasong igjen. Ikke radmager som i tenåran, men følte meg vel. Trimma og sto på.

 

Etter lillemann ble d værre. E nok blitt mere satt og lat. Noe so har resultert i en kropp eg ikke føle meg vel med. Har prøvd mye og mangt for å gå ned i vekt. Og d har funka, men så kommer de snikende på igjen. Jo jo...

 

Håper no at fornuften har fanga meg, må endre livsstil:-)

 

Begynte på nettkurs 1. september. Har ikke vært nåkka flink, har faktisk gått opp 0,5g.

 

Men no føle eg plutselig at hodet e me meg! E me fryktelig godt mot no, og regne med at vekta skal gå nedover heretter!!

No skal d bli "lekende lett"

 

Vekta mi:

01.09.09: 76,6 kg

08.09.09: 76,7 kg

15.09.09: 77,1 kg

22.09.09: 76,5 kg

29.09.09.: 76,1 kg

06.10.09 : 76,5 kg

07.10.09: 77,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var d minus 0,5 kg den siste uka.

Ikke så ille med tanke på at eg ikke har hatt noe trim å skryte av.

Mye dobbel jobbing, og lettvinte løsninger.

Skulle hatt raporteringsdag flere ganger i uka, for rapporteringsdagen er jeg veldig bevisst på hva jeg putter i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskingen.

Snikveide meg i dag ( har veiedag i mårra) fordi eg trudde eg hadde vært så flink.Men opp 0,5kg... Ikke oppmuntrende.

Har vært på vogna sia onsdag, trimma litt, og ikke spist så ille. Men har inntatt litt alkohol. Du verden ka kaloria d gir!

Hjemme med sykt barn i dag, benøtta sjansen til å bake brød. Måtte selvfølgelig smake på dem og...

Vel, veie dag i mårra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de endelig åpna bassenget igjen. Var på vanntrim på tirsdag (skikkelig gøy) og fri svømming på torsdag, da ble d 1300 m brystsvømming. D er jeg veldig fornøyd med;)

Hadde jeg bare klart å kutta litt mer på maten også...

Vekta mi vil liksom ikke ned, og da blir eg litt motlaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

77,2 kg!!!!

E visst ikke så god til å slanke meg!!!

Skal på møte i dag, håper eg når vanngymen. Hørte Anne Kat sa at man kunne spise ganske mye dersom man trener hardt... Hadde man bare hatt tid til å trene så mye som man egentlig vil. Kunne godt trent hver dag i mange timer om jeg ikke hadde måttet gjøre så mye annet og.

Nei, eg må nok kutte inntaket, men d e jo så vanskelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...