Gå til innhold

Ned 20-30kg, 16.1.06


Gjest queen

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen! Så er det ny uke med blanke ark og fargestifter til:)

 

Mandag er for meg veie og måledag og vekta viser minus et kg. og målebåndet minus to cm. rundt livet. Er ganske fornøyd ettersom trening har det vert lite av og egentlig har jeg ikke vert så utrolig flink med maten som jeg kanskje burde. Men som tidligere skrevet, ny uke og nye muligheter til å være så flink som jeg burde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til hangglidern og morsomt med finfin nedgang og ikke minst tap av cm! Synes jo de 3 cm rundt midjen sier ganske mye om hvor flink du har vært hangglidern! -Det er ikke alltid nedgangen synes på vekta med en gang, spesielt hvis du har trent hardt (støle muskler samler vann), eller har spist noe salt, eller kanskje det er syklusen din? -Du vil helt sikkert se mer resultater på vekta neste uke! -Og 0,6 er jo rikktig bra unasett!

 

morsomt; 1kg og 2cm! -Supert!

 

Jeg orker ikke være altfor skuffet over pizza'en min i går kveld, så jeg er tilbake i godt hunør, og klar for litt sykkel trening og pilates hjemme i kveld! Vurderer å se på danse-programmet på TVN mens jeg varmer opp på sykkel i kjelleren, så får jeg heller ta pilates DVD'en i stua etterpå! -Og i morgen er det spinning!

 

Begynte å bli forkjølet i helga (skikkelig vondt i halsen), men drakk sterk kanel og ingefær te i går og i dag tidlig, og nå er jeg ganske bra igjen! -Har ikke tid til sånt sykdoms tull :D (Er du enig Trinny? Håper du blir helt bra snart! :))

 

Ønsker alle en flott uke!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God uke, alle sammen!

 

Jeg kjenner at jeg er litt støl i lårene etter turen i går, som er både deilig og deprimerende. Jeg har gått den runden bare en gang før, og da ble jeg ikke støl - og var i en periode hvor jeg trente mer. Men samtidig gikk jeg raskere i går, presset meg selv skikkelig. Så det er vel en kombinasjon av sterkere ytelse og dårligere kondisjon enn sist.

Men det betyr i hvert fall ingen trening i dag. Herlighet, det å gå ut av senga var jo nok for beina. Men klærne bør bli tørre i løpet av dagen, slik at jeg kan pakke bort tørkestativet, legge ut matta, og trene sit ups en stund.

 

Ellers skal jeg på kino i dag, og håper jeg klarer å gå forbi godteriet rimelig berget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig veiedag for meg i dag, men venter en uke til siden mangel på trening osv. Skal veie meg for det og ta ordentlig mål av kroppen. Jeg starter treningen i dag, for jeg har fått ett spesialsydd treningsprogram til meg laget av en kyndig trener:) Gleder meg til å ta fatt på det! Jeg håper det gir resultater utover vinteren. Det er laget slik at deler av kroppen får hvile noen dager, og trener både styrke og kondisjon.

 

Sykdomstull er kjedelige greier CamCam;) Sørg for å holde dere friske. Jeg går på antibiotika i 4 dager til, håper å være kvitt det meste da:) Er det winsor du trener ennå? Magen din blir vel rimlig støl da?

 

Gratulerer med nedgang, Morsomt!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zalarina

Var på vinkveld hos en venninne på fredag, mens to-åringen var hos mormor og lillebror fikk sin første natt uten mamma sammen med pappa. Etter svangerskap og amming resulterte et par glass vin til relativt dårlig form resten av helgen... :D

Ble litt "dårlig" mat (taco og sånt), men kan ikke gi opp fordet! Noen sånne glipper må man vel regne med. I dag loggføres det nøye igjen - så får man håpe helgen ikke har laget altfor stor skade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Gratulerer til hangglidern og morsomt med finfin nedgang og ikke minst tap av cm! Synes jo de 3 cm rundt midjen sier ganske mye om hvor flink du har vært hangglidern! -Det er ikke alltid nedgangen synes på vekta med en gang' date=' spesielt hvis du har trent hardt (støle muskler samler vann), eller har spist noe salt, eller kanskje det er syklusen din? -Du vil helt sikkert se mer resultater på vekta neste uke! -Og 0,6 er jo rikktig bra unasett!

 

morsomt; 1kg og 2cm! -Supert!

 

Jeg orker ikke være altfor skuffet over pizza'en min i går kveld, så jeg er tilbake i godt hunør, og klar for litt sykkel trening og pilates hjemme i kveld! Vurderer å se på danse-programmet på TVN mens jeg varmer opp på sykkel i kjelleren, så får jeg heller ta pilates DVD'en i stua etterpå! -Og i morgen er det spinning!

 

Begynte å bli forkjølet i helga (skikkelig vondt i halsen), men drakk sterk kanel og ingefær te i går og i dag tidlig, og nå er jeg ganske bra igjen! -Har ikke tid til sånt sykdoms tull :D (Er du enig Trinny? Håper du blir helt bra snart! :))

 

Ønsker alle en flott uke!

CamCam[/quote']

 

 

Tusen takk for støtten! Cam Cam :) Det gjorde godt.

Hilsen Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter enn litt utfordrende helg var det ikke det helt store vekttapet i dag da.Minus 100gram er jo ikke så veldig mye da........

 

Har hatt en beintøff treningsøkt i dag og det føltes godt da. Selvom motivasjonen er dalende om dagen.Håper på bedre tider neste uke.Tror nok jeg har spist litt lite denne uka. får prøve å følge opplegget bedre denne uken og håpe at resultatet er bedre neste uke....

 

Ha en fantastisk dag.

 

Asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått en times rask stavgang. Det var deilig å komme seg ut. Passe temperatur, og ikke glatt :)

 

Liten vektnedgang denne uka, 400 gram, men det går da nedover :) og det er det viktigste.

 

Har du fått satt deg inn i pilates CamCam slik at du kan gi meg litt info :D

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med besøk hos svigers og hos venninne, var det bestemor som sto for tur i dag. -Hun serverte nytrukket torsk med bacon og smør og potet. Fisken var nydelig, og trengte ikke tilbehør. Til vanlig får jeg brekninger både av smeltet smør og bacon, men av en eller annen grunn syntes jeg at jeg godt kunne ta litt. -Totalt unødvendig! Desserten med iskrem er forsåvidt grei, men det ble servert sånne vaffelkjeks (består av sukker og mettet fett og en dråpe sitron-smak) til, noe jeg i utgangspunktet ikke er så glad i, men jeg spiste 4-5 stykker. -Skjønner ingenting, jeg! Plutselig var alt jeg ikke liker noe jeg absolutt ikke klarte å stå imot!?

 

Ganske oppgitt av meg selv nå, men i morgen er det heldigvis ingen planer annet enn jobb, spinning og middag hjemme! Må bare få kontroll over dette viltre sukkerkicket! Nå går jeg ned i kjelleren for å sykle til det danseprogrammet på TVN!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...