Gå til innhold

Hjelp meg!


Gjest Necin40

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg har et problem som jeg ønsker å få alle mulige råd i forhold til!! Jeg har gått ned 7 kg på seks uker. Så langt høres alt bra ut - og jeg har vært fornøyd!!

 

Men ¨nå - siste uke har det gått såååå tungt og jeg har gått på en sprekk.....(slik jeg har erfart tidliger ved slanking!!).

 

Vekta har gått opp denne uka, selv om det kun var fredag og lørdag jeg var i sosiale lag med venner og spiste godt - med vin til.

 

Jeg ønsker hjelp til å forstå mekanismen - hvorfor skal det så utrolig lite til før vekta peker oppover igjen???

 

Jeg blir lei meg og motløs!!

 

Takk for hjelp og innspill fra alle som vil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vekta tar et stor hopp oppover er det veldig ofte en god del vann med. Det eneste du kan gjøre er å fortsette som du har gjort før, så blir det vektnedgang igjen til neste uke.

Noen ganger har man bare en uke hvor du pløtslig går opp i vekt eller står stille. Og det er helt normalt, alle har opplevd det flere ganger tror jeg.

 

Ikke gi opp! Resultatet kommer igjen. Lykke til denne uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Cindy!!! Nå økte motivasjonen min øyeblikkelig!! Godt å høre at dette er et fenomen de fleste opplever........hm-m da er det bare å fortsette............ den nye livsstilen!!

 

Tar gjerne imot flere innspill - jeg har så godt av litt puff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det vi er her for.......motivere hverandre ;)

 

Kan gi deg en liten tips til..........siden du har gått ned så mye regner jeg meg at du følger planen nok så godt. Men av og til må man tillate seg selv å ta en liten godsak. Da er sjansen på at man 'sprekker' litt mindre. Når jeg føler at søtsugen kommer prøver jeg å komme over det. Kommer det så igjen dagen etter, gi jeg etter og ta meg en liten søtbitt. Med ekstra trykk på ordet 'liten' da, man skal jo prøve å få det inn i det daglige kalori-budget :)

 

Håper dette hjelper litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...