Gå til innhold

Så er jeg igang igjen (forhåpentligvis)


Gjest oktober75

Anbefalte innlegg

Skal ta av mellom 30 og 40 kilo, da får jeg forhåpentligvis dekka bukplastikk (magen ser ikke ut etter 3 tette svangerskap). Var veldig flink i vinter og vår, trente masse, men gikk ikke ned i det hele tatt!! Har hatt kjempelang pause nå, men nå er jeg nødt til å ta meg sammen å begynne å trene igjen!! Skal bruke dagboken aktivt her inne!! Er det noen andre her inne som starter i disse tider, eller er alle like drevne her??

 

Starvekt 21.09.09: 116 kg (huff å huff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i gang nå! (har noen mislykka forsøk fra før, men kan ikke gi opp!)

 

Litt om meg: Jeg er snart 35, veier 118,9 (huff!!), er 174 høy, tobarnsmor, fulltidsarbeidende, osv... Har oppfølging av legen min, jeg har gått på reductil siden påsken, og gått ned 7 kilo uten å gjøre stort for det... Nå er jeg omsider i gang med treningen, håper jeg klarer å fortsette! (satser på 4 dager i uka, gåturer og sykling/styrke på treningssenter (væravhengig...))

Håpet er å komme ned til 85 kilo etterhvert! (første delmål; under 110 til jul)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi sette igang, støtte hverandre så godt vi kan her inne :-)

Jeg selv har 3 barn (8 år, snart 6 år og snart 4 år), gift og 34 år, er ikke mer en 165 cm :-( Er møkk lei av å bli spurt om jeg har baby i magen (jobber på sfo)! Har du noen bivirkninger av reductilen?? Jeg gikk på de i ca 2 mndr i fjor vår, gikk ned 10 kilo, men hadde utrolig mange bivirkninger, så jeg slutta. Har selvfølgelig lagt på meg de 10 kiloene igjen og vel så det, grrrrrrrr!!

 

Lykke til, vi får holde hverandre oppdatert her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket lite bivirkninger heldigvis, munntørrhet i begynnelsen (dessverre varte ikke det lenge, - jeg drakk jo mye mer vann da!) og et par hjertebank-episoder. Ikke ille, så jeg fortsetter så lenge jeg får lov av legen!

 

Fortsetter min nye livsstil, skal prøve å komme meg ut på trening igjen i dag. Været er ufyselig her, så det blir nok en tur på senteret igjen. Håper virkelig det vises på vekta etterhvert, foreløbig er jeg på stedet hvil etter 3 uker med mer trening. Sikkert fordi jeg har byttet ut fett med muskler...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskler veier jo mer en fett, så at vekta står stilt er vel et tegn på at muskler blir bygd, men ganske frustrerende når man ønsker å se at vekta går nedover!! Har vært ganske flink denne uka syns jeg, har 8.9 trimpoeng til nå, fant ut at brystsvømming gir maaaange trimpoeng, så igår svømte jeg 1 time sammen med ei venninne, vi rakk faktisk å svømme 1250 meter, tror aldri jeg har svømt så langt før!! Skal prøve å få til 1 time svømming i uka, så skal de starte med vannaerobic nå 1 oktober, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på det også. Får prøve å få til litt andre treninger i løpet av uka også, men det må jeg variere, ellers blir jeg så fort lei!!

 

Dette skal vi klare, ny kropp til sommeren 2010, jiiiiippiiii :-)

 

Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter treninga (selv om jeg i svake øyeblikk lurer på om det er noe vits...), følelsen jeg får etter å ha trent er herlig, bare det er grunn nok til å fortsette... - om jeg ikke blir slank skal jeg i allefall bli sprek!

Håper og regner med at resultatene kommer etterhvert, hvis jeg bare fortsetter!

 

Sliter litt med maten, er matlei... Hva skal man spise som er sunt, og ikke minst godt, til frokost og lunsj?

 

Bassengtrening skal visst være veldig effektivt, og lite belastende for kroppen! (sjøl tør jeg ikke vise meg i badedrakt offentlig... Skal til kanariøyene i november, så da har jeg vel ikke noe valg... - men forhåpentligvis klarer jeg å kvitte meg med litt mer vekt før den tid, så er selvfølelsen kanskje høyere også!)

 

Motivasjonen for videre livsstilsendring er fortsatt på topp!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hege74

 

Jeg veier nesten 100kg er 162 høy og jeg viser meg i badedrakt offentlig. Sikkert ikke verdens flotteste syn, men for meg er treningen viktigere enn hva andre måtte tenke. Jeg vet at dette er lettere å si enn å gjennomføre, men jeg vil ikke at omverdenen skal bestemme for meg. Derfor går jeg i svømmehallen hver tirsdag sammen en venninne. Vi svømmer 1000 meter hver gang og forbrenner "utrolige" mengder med kalorier.

 

Jeg legger ikke spesielt merke til de andre som er der, og jeg velger å tro at de er like lite opptatt av meg som jeg av dem.

 

Det er en utrolig god følelse etterpå, så jeg anbefaler absolutt en svømmetur:)

 

Lykke til videre nedover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...