Gå til innhold

14 kilo ned sakte men sikkert :-)


Gjest Katharina32

Anbefalte innlegg

Gjest Katharina32

Veiing i morra. Har ikke helt klart å ta meg sammen ennå. Tvinger meg innom vektklubben for ikke å skli helt ut. Håper jeg ikke har gått opp siste uka også. Krysser fingrene og rapporterer igjen i morgen kveld.

 

vann resten av kvelde...

 

Håper det går bra for alle dere andre der ute :-)

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katharina - hvordan gikk veiinga? Håper du klarer å holde igjen litt bedre enn meg. Det er bare å stå på, du har jo vært så innmari flink tidligere. Du klarer det igjen! :(

 

 

Jeg bare ler av meg selv. At det går an... Tre dager på hotell med helpensjon og fantastisk festmiddag! Jeg er overhode ikke motivert nok til å holde igjen. Æsj. Det ble pannekaker til frokost, varm lunsj med dessert, og deilig middag med vin. Det eneste positive er at det var skrekkelig god mat!!! :)

 

Blir torsdagsrapport denne uka siden jeg kom hjem i går kveld. Men NÅ er det slutt!!!

 

uke 34: start 92: Magen full av snop, hodet fullt av gode intensjoner.

uke 35: mål 91,7 - 90,3: Mye "gratis", blir nok vanskeligere senere.

uke 36: mål 91,4 - 90,5: Sist uke var nok litt for god til å være sann, ja.

uke 37: mål 91,3 - 89,6: Det går rette veien, tross sjokoladefrotsing i helga!

uke 38: mål 91,0 - 90,5: Masse god mat heeele helga. Var egentlig verd det!

Uke 39: mål 90,7 - 90,0: Tja, det er vel greit, det.

Uke 40: mål 90,4 - 91,0: Ups, hva skjedde?

Uke 41: mål 90,1 - 90,0: Tilbake på sporet. Nå må jeg stå på for å klare neste uke!

Uke 42: mål 89,8 - ukesmøte med helpensjon sammen med sultne mannfolk...

Uke 43: mål 89,5 - sydenferie! Sol, sand og masse deilig mat!

Uke 44: mål 89,2 - 91,8: Oioioi... Som fortjent (og forventa). Nå blir det ingen kjære mor...

Uke 45: mål 88,9 - 92,3: Ingen kommentar... (Panikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katharina32

Det gikk faktisk bra denne gangen også. Må nok være velsignet med god forbrenning, når jeg bare lar den rekke å gjøre jobben. D.v.s la kroppen rekke å forbrenne før jeg putter inn ny "næring"...

 

Er litt stressa, og har syndet med registrering av maten. Men jeg teller hver dag, og holder meg melleom 1600 og 1300 kcal.

 

SKal på 14 dagers kurs/ seminar straks. Det må gå bra! klarer jeg det - klarer jeg også jul og julebord.

 

Snakkes alle sammen!

 

God helg

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er fantastisk flink, Katharina! Imponert over kalori-tellinga. Veldig-veldig lykke til med de to kurs-ukene. Det er døden, jeg vet! Men har du kommet så langt, så klarer du vel dette også. :)

 

Vi har kursuke på jobb denne uka. Blir stor lunsj, gitt. Men jeg kompenserer med å gå til og fra jobb hver dag. Det blir en times spasertur hver dag, og det er ok. Fikk trent på tirsdag også, så jeg er egentlig ganske fornøyd. Har klart å snu den oppadgående trenden, og holder et positivt fokus! :D

 

uke 34: start 92: Magen full av snop, hodet fullt av gode intensjoner.

uke 35: mål 91,7 - 90,3: Mye "gratis", blir nok vanskeligere senere.

uke 36: mål 91,4 - 90,5: Sist uke var nok litt for god til å være sann, ja.

uke 37: mål 91,3 - 89,6: Det går rette veien, tross sjokoladefrotsing i helga!

uke 38: mål 91,0 - 90,5: Masse god mat heeele helga. Var egentlig verd det!

Uke 39: mål 90,7 - 90,0: Tja, det er vel greit, det.

Uke 40: mål 90,4 - 91,0: Ups, hva skjedde?

Uke 41: mål 90,1 - 90,0: Tilbake på sporet. Nå må jeg stå på for å klare neste uke!

Uke 42: mål 89,8 - ukesmøte med helpensjon sammen med sultne mannfolk...

Uke 43: mål 89,5 - sydenferie! Sol, sand og masse deilig mat!

Uke 44: mål 89,2 - 91,8: Oioioi... Som fortjent (og forventa). Nå blir det ingen kjære mor...

Uke 45: mål 88,9 - 92,3: Ingen kommentar... (Panikk!)

Uke 46: mål 88,6 - 91,5: Puuuh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katharina32

Så flink du har vært! Det er tungt å snu trenden. Men det er deilig når det endelig funker.

Jeg skjena ut, og gikk litt opp igjen. Ikke bra!

Sliter med å overbevise meg om at jeg skal gå ned mer når jeg står foran kjøkkenskapene.....

Den viktigste hjelpen er å surfe innom vektklubben å lese litt på innleggene. Veldig veldig stor hjelp! Jeg er ikke alene :-)

 

Så kjære Tone - takk for at du legger noen ord på tråden min, og så støtter vi hverandre i fortsatt nedgang i neste uke!

 

Lykke til - stå på - det blir supermoro å nå målet!!!!

 

Jeg smiler bare med tanken!

 

Hei så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord, Katharina! Det er mye inspirasjon å hente her på vektklubben, det er helt sikkert.

 

Selv har jeg vært syk i en ukes tid. Tung forkjølelse, eller muligens den beryktede influensaen. Ikke vet jeg, og ikke spiller det så stor rolle heller, egentlig. Så det har vært lite fysisk aktivitet på meg i det siste. Fikk veid meg på torsdag, likevel, og ligger på stedet hvil. Bare et par-tre dager til neste veiing, spørs hvordan det går...

 

Hvordan har det gått med deg, da? Klarer du å stå imot fristelsene i kjøkkenskapene? :D

 

Klem fra Tone

 

 

 

uke 34: start 92: Magen full av snop, hodet fullt av gode intensjoner.

uke 35: mål 91,7 - 90,3: Mye "gratis", blir nok vanskeligere senere.

uke 36: mål 91,4 - 90,5: Sist uke var nok litt for god til å være sann, ja.

uke 37: mål 91,3 - 89,6: Det går rette veien, tross sjokoladefrotsing i helga!

uke 38: mål 91,0 - 90,5: Masse god mat heeele helga. Var egentlig verd det!

Uke 39: mål 90,7 - 90,0: Tja, det er vel greit, det.

Uke 40: mål 90,4 - 91,0: Ups, hva skjedde?

Uke 41: mål 90,1 - 90,0: Tilbake på sporet. Nå må jeg stå på for å klare neste uke!

Uke 42: mål 89,8 - ukesmøte med helpensjon sammen med sultne mannfolk...

Uke 43: mål 89,5 - sydenferie! Sol, sand og masse deilig mat!

Uke 44: mål 89,2 - 91,8: Oioioi... Som fortjent (og forventa). Nå blir det ingen kjære mor...

Uke 45: mål 88,9 - 92,3: Ingen kommentar... (Panikk!)

Uke 46: mål 88,6 - 91,5: Puuuh...

Uke 45: mål 88,3 - 91,5: Syk og svak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...