Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

gratulerer alle sammen :)

 

da er jeg ferdig på kurset! blir nok et til på meg!

jeg tok av 6.5cm i alt rundt midjen :)

men vekta gikk opp 200gram.

derfor vil jeg gå et til etter jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk vist ned 1,5 kg i dag.. Ble ganske så paff:) Men jeg følte at jeg hadde gått ned litt, bare ikke sååå mye. Er kjempeglad for å endelig se 6tallet igjen:)

 

Kjempekoselig å lese at dere andre har gått ned også:) Vi er nærmere og nærmere målene nå:)

 

Startvekt 73,6 (19.10)

Mål 63 kg

Høyde 170 cm

 

19.10 - 73,6

26.10 - 73,1

02.11 - 71,4

09.11 - 71,3

16.11 - 70,4

23.11 - 70,0

30.11 - 68,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, Lise :) Du har gått ned jevnt og trutt, imponert! Skulle ønske den skrotten her kunne sette opp farta også, men det kommer vel etterhvert. Holder på med mye oppussing hjemme og i tillegg kurs den uka her, så er nesten håpløst å få til trening. Idag har det vel blitt ca tre trimpoeng, men jeg pleier å ha over seks hver mandag. Jeg får være fornøyd med de jeg får og tenke at malingen og vaskingen er jo trim det også. Målte forresten midjen i dag, og den er under 80... Aner ikke hva jeg startet på, da det var første gang jeg målte i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Så flott nedgang du har hatt!Så deilig det må være å komme under 70 - tallet. Snart er det forhåpentligvis min tur' date=' kanskje innen to uker;-))[/quote']

 

du skal nok se at du ikke er langt etter du heller :)

 

hva er målet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei stinelill!

 

Målet mitt er i første omgang 65 kg. Så får jeg se hvordan jeg trives med det før jeg evt. tar av noen kilo til;-) Jeg er 165 cm. høy så jeg tror at 65 er grei vekt. Husker at jeg følte meg fin da jeg veide det for maaaange år siden...

 

Lykke til med en sunn uke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Hei stinelill!

 

Målet mitt er i første omgang 65 kg. Så får jeg se hvordan jeg trives med det før jeg evt. tar av noen kilo til;-) Jeg er 165 cm. høy så jeg tror at 65 er grei vekt. Husker at jeg følte meg fin da jeg veide det for maaaange år siden...

 

Lykke til med en sunn uke;-)

 

hørtes ut som en fin vekt:)

jeger153cm og vil ned til 50kg, vet jeg må jobbe for målet, for jeg skal ned til 75cm rundt magen! nå er jeg snart 90cm. så jeg håper jeg når målet mitt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god tirsdag formiddag :)

 

I går ble det maling på meg, og resten av kvelden på håndball trening. Skulle egentlig på trening på morgenen i dag, men våknet med en vond kropp. Litt stiv og støl og også vondt i hodet.. Jeg pleier sjelden å være syk, så håper ikke det her er begynnelsen på noe. Har et helt hus som må vaskes i ettermiddag, og badet må skrubbes. Malte siste strøket i går på veggene og så da at det trenger en skikkelig vask. Hadde planer om spining i kveld, men ser nå at det ikke blir noe av. Jobber til 16 og etter det blir det vasking og rydding. Skal ha folk på besøk begge dagene i helga og jeg er på kurs frem til torsdag kveld, og sambo leser til eksamen... Jaja, blir nok en ganske dårlig treningsuke til å være meg ser jeg, og kjenner den dårlige samvittigheten komme sigende på :/

 

 

Stå på dere andre, håper ikke alle har det like hektisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, nå starter vaskeballetten :) Spist kyllingwok til middag med litt stekt ris inntil, namnam.

 

 

Ha en fin tirsdag kveld! Har dårlig samvittighet for det, men denne uken skal jeg ikke tenke trimpoeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinelill; Nå har du vel allerede spist men; det sunneste er vel å unngå fritert mat, det er det en del av i det kinesiske kjøkken. Bestill heller rent kjøtt og grønnsaker i saus, f.eks. chop suey saus er det lite kalorier i. Kanskje spise litt mindre ris enn du ellers ville.

 

Fluffy4; tror du bare må la den dårlige samvittigheten ligge - å vaske og male må jo også forbrenne ganske mange kalorier. Du er sikkert ganske så energisk når du setter igang tenker jeg.

 

vennlig hilsen tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

det ble Stekt nudler med både kylling, biff, svin og grønnsaker i chop choi saus, nam nam! men jeg skal ut å gå 20min etter på! så får jeg samlet litt trimpoeng, men jeg vet ikke hvordan jeg skal registrere den maten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode ord:)

Hver gang jeg går ned så mye, gruer jeg meg til neste gang. For jeg tenker at det kan umulig fortsette slik. Og som regler går jeg ned mye mindre uka etterpå(Ikke så rart når det er 1,5kg på en uke)

 

Jeg har nå endelig inntatt sofaen. Har vært på jobb i dag, og der var det flytting av esker og rydding, så det ble litt trim da også.

Og i ettermiddag har jeg rydda, vaska klær og mange andre "morsomme" hussysler:)

Fikk trimma 30 min på trimsykkelen, så da legger jeg meg på sofaen med god samvittighet:)

 

Ønsker dere en fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det tomo :) Nå har jeg vaska siden halv seks, så ble 3,5 timer med vasking. Lukter rent og godt her nå. Har kuttet opp gulrøtter og blomkål og spiser det med dip nå :) (naturell yoghurt).

 

Stinelill: jeg prøvde også å registrere china mat for noen uker siden, fant ut at det ikke var så lett. Registrerte på ris og uncle bens sweet & sour saus + det kjøttet du spiste.. Hvor riktig det blir er jeg usikker på.

 

 

Nå skal jeg slappe litt av på sofaen før det er natta og grytidlig opp i morgen for å reise på kurs. Er nok ikke på nett igjen før på fredag. Ha noen fine og sunne dager før vi "snakkes" igjen i slutten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg vet jeg spiste Stekt nudler med både kylling, biff, svin og grønnsaker i chop choi saus,

men sausen fant jeg ikke!

så droppa den, gruer meg til veiing å måling på mandag! skal ned til 49cm rundt låra, har igjen 9cm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinelill; det står på "chop suey"

 

Fluffy4; for en jobb, du er jammen god;-)

 

Har fylt mitt første trimtre;-))) Er veldig fornøyd. Har vært mye mer aktiv enn jeg pleier å være etter at jeg begynte på denne kuren. Merker at jeg tar meg mye mer sammen enn jeg ellers hadde gjort fordi jeg rapporterer her inne. Veldig inspirerende;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
stinelill; det står på "chop suey"

 

Fluffy4; for en jobb' date=' du er jammen god;-)

 

Har fylt mitt første trimtre;-))) Er veldig fornøyd. Har vært mye mer aktiv enn jeg pleier å være etter at jeg begynte på denne kuren. Merker at jeg tar meg mye mer sammen enn jeg ellers hadde gjort fordi jeg rapporterer her inne. Veldig inspirerende;-))[/quote']

 

tak skal du ha :)

 

jeg ente på litt over 10000skritt i dag :) jeg er stolt jeg, det er mye til å være meg<3

 

grattis med første trimtre fylt, gleder meg til jeg også klarer det :) er ikke langt unna å klare det jeg heller <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

så er det ikke lenge til mandag igjen og jeg spiste alt for mange kokosboller i går! så er redd jeg ødela alt, men jeg har klart og få litt over 10000skritt både tirsdag og onsdag, det er jeg fornøyd med! så jeg håper for all del ting ikke er ødelagt!

 

hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hei alle sammen :-)

 

Beklager at jeg har vært lite aktiv her inne de siste dagene. Har dessverre ikke vært helt i form. Går bra med maten, men tar det litt med ro på treningsfronten om dagen slik at jeg holder ut med jobb og hundehold.

 

Ha en fin torsdag alle sammen. Tenker mye på dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Takk for hyggelig melding, Tomo :-)

 

Ser du gjør fremskritt på trimfronten, gratulerer så mye med ditt første trimtre. Det er motiverende å se eplene voks ut. Bra jobba :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...