Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Ja ikke sant;-)

Tror absolutt ikke det hadde gått like lett uten denne tråden!

God helg og lykke til med slankingen de siste dagene før veiing på mandag. Blir spennende å se hvordan vi har gjort det denne uka alle sammen!

 

Vennlig hilsen tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

:) så hyggelig at du er tilbake :) bra du er på bedringensvei<3

 

i dag har jeg ikke vært flink :) jeg har spist 18biter sjokolade, så jeg må trene i dag for å få litt orden!

 

har igjen middag og da havner jeg på sånn ca 1750kcal. alt for mye siden jeg skal ligge på 1300kcal...

 

uansett har jeg snart 7000skritt :)

håper jo på 10000akritt i dag å <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen:) Da er jeg tilbake fra kurs. Gått bra matmessig og ble ingen øl i går kveld, så var flink der. Har blitt litt godt i dag, kokkosbolle og noen smågodt biter. Ellers har det gått greit :) Trening blir det igjen i morgen tidlig.

 

Håper det går bedre med deg FrøkenFryd, litt som meg med trening denne uka, men vi kommer sterkere tilbake :) Ting må jo fungere hjemme også, kan ikke se helt fælt ut!

 

Snart helg, og altfor mye god mat! Blir en veldig farlig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake fra kurs Fluffy! Du har som alltid vært flink og standhaftig;-)

 

Denne uka har jeg ligget på 1800 kcal hver dag, bortsett fra i går, da ble det rundt 2000 kcal. Jeg har vært spesielt sulten denne uka, vet ikke hva det er.

 

Jeg har ikke sjekka vekta, prøver så godt jeg kan å holde meg til veiing bare mandagene så jeg vet ikke hvordan det vil slå ut på vekta. Ellers ville det ikke vært så stort et problem for da kunne jeg tatt meg inn i løpet av helga med litt ekstra trening og innskjerping på matfronten men nå skal vi feire minstejenta som blir 6 år hele tre dager til ende. Da blir det ikke tid til trening, og selvsagt vanskeligere å unngå kalori -rik mat... Vil jo så gjerne nå målet om 70 kg. til jul....

 

Ønsker dere alle en kjempefin helg;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havna på 2000 kcal i dag også... Ikke BARE ved hjelp av usunn mat, men... Har hatt en fin treningsuke, aerobic x 1, svømming x 2, rask gåtur på 1 time og 10 minutt. Blir virkelig spennende å se om treningen vil holde unna kilogrammene siden jeg har spist for mye hele uka.

 

Er mer enn vanlig spent på veiing på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Havna på 2000 kcal i dag også... Ikke BARE ved hjelp av usunn mat' date=' men... Har hatt en fin treningsuke, aerobic x 1, svømming x 2, rask gåtur på 1 time og 10 minutt. Blir virkelig spennende å se om treningen vil holde unna kilogrammene siden jeg har spist for mye hele uka.

 

Er mer enn vanlig spent på veiing på mandag...[/quote']

 

Du er over hode ikke aleine med å ha spist for mye og det ved hjelp av usunn mat! vi får bare krysse fingrene for at vi har gått ned eller står stille! uansett vi har enda 2dager igjen og rette opp i ting på!

 

nå skal jeg trene<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

snik veide meg i dag og da var vekta 70.5kg æsj å! jeg vil ikke bli 71kg igjen! jeg vil ned ned ned!

 

får vente å se hva vekta viser på mandag! føler jeg gruer meg og gleder meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Det ble 1 kg ned på meg, og det er jeg fornøyd med. Jeg har ikke trent, men jeg har vært travel og dermed i aktivitet nesten hele tiden. Men jeg har også spist julemat og litt kaker, i går kveld lagde jeg til og med sjokoladekake som jeg spiste tre små stykker av. Så 1 kg ned er bra saker. Nå er jeg vel egentlig ferdigslanket, jeg ligger i alle fall innenfor målet på 57,5-58,5 kg, og må si meg fornøyd med det. :)

 

Lykke til med veiing på mandag!

 

Stinelill, hvordan trener og spiser du? Kan du ikke ta med kjæresten på treningstur, gå så fort dere kan ute, gjerne opp en bakke eller fjorten? En gang/times tid om dagen? Også kan du bruke treningsvideoene og innetreningene som supplement, for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen!

 

Denne helga har bestått av julemat og alkohol, og formen ikke helt på topp.. Har absolutt ikke tenkt trening denne uka. Spent på hvordan veiinga egentlig blir i morgen. Det rare er at alle andre uker har jeg følt meg oppblåst og følt at fingrene har vært litt hovne. Det er akkurat som om det er borte nå, hmm har jo ikke trent styrketrening denne uka, så mulig det gjør at jeg blir litt oppblåst... Ikke lett å si.

 

Gratulerer til dennejenta, kjempebra :) Da er det om å gjøre og holde seg der, ønsker deg lykke til med det :) Så lenge du klarer å få trent litt, og ikke overspise med snacks, så tror jegdet går veldig bra!

 

 

Lykke til med veiing imorgen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen! så er helga snart oner igjen da,- og veiing i mårra... er spent, håper på 300 gram, eller helstmere sefølgelig, men d er nok urealistisk, koser meg for mye i helgene til d. men i går klarte jeg å holde meg på 18oo, og kanskje d samme i dag. så da får vi se i mårra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Det ble 1 kg ned på meg' date=' og det er jeg fornøyd med. Jeg har ikke trent, men jeg har vært travel og dermed i aktivitet nesten hele tiden. Men jeg har også spist julemat og litt kaker, i går kveld lagde jeg til og med sjokoladekake som jeg spiste tre små stykker av. Så 1 kg ned er bra saker. Nå er jeg vel egentlig ferdigslanket, jeg ligger i alle fall innenfor målet på 57,5-58,5 kg, og må si meg fornøyd med det. :)

 

Lykke til med veiing på mandag!

 

Stinelill, hvordan trener og spiser du? Kan du ikke ta med kjæresten på treningstur, gå så fort dere kan ute, gjerne opp en bakke eller fjorten? En gang/times tid om dagen? Også kan du bruke treningsvideoene og innetreningene som supplement, for eksempel?[/quote']

 

først vil jeg si gratulerer med nedgang :) kjempe bra :)

jeg tok han med på 20mins gåtur i sta var deilig, men fy så glatt det er ut.

jeg pleier å gåtur, trene med wii fit og ministep!

jeg holder meg til 1300kcal.. variert og sundt, prøver å få i meg masse frukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

gud så artig det er å se på jul i tøyengata, ler meg skakk jeg xD hehe... dem pynta juletreet med analkuler, haha noe så sykt!

 

gleder meg til veiing i morgen jeg selv om jeg kanskkje ikke har gått ned noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det ikke alltid er like lett å være sunn og flink i førjulstiden. Jeg må si jeg er veldig fornøyd med hvert gram jeg går ned frem til jul. I uken som kommer er det tid til mye mer trening ihvertfall, ferdig med det meste av oppussingen hjemme, har holdt på i et halvt år nå. Imorgen blir det to økter, en spinning og en håndball. Bør ihvertfall bli over 20 trimpoeng, i motsetning til denne uka hvor det har blitt rundt 10. Mye som skal fikses og ordnes i førjulstiden, så blir litt opp og ned med tid til trening.

 

Nå er det snart natta for meg, trening imorgen tidlig 06.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dennejenta; Gratulerer med flott nedgang ;-)) Imponerende å gå ned 1 kg. når du veier såpass lite og til og med hadde spist julemat og sjokoladekake!

 

Spent på morgendagen, har ikke veid meg på lenge nå så jeg aner virkelig ikke hva jeg havner på...

 

Lykke til i morgen alle sammen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja det går ihvertfall nedover, nå er jeg tilbake der jeg var for 2 uker siden, så får vi se neste mandag om det går videre nedover. 600 gram ned denne uka :) virker som det er det tempoet kroppen liker.

 

 

Hvordan har det gått med dere andre?

 

 

Startvekt: 81.0 (13.09.2009)

1.veiing: 80,4

2.veiing: 79.8

3. veiing: 79,6

4. veiing: 79,0

5. veiing: 78,9

6. veiing: 78,0

7. veiing: 77,5

8. veiing: 76,9

9.veiing: 75,9

10.veiing: 77,1

11. veiing: 76,5

12. veiing: 75,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi jippi jippi-- GRATULERER stinelill! og til deg også fluffy! sjøl gikk jeg overraskende ned 900 gram, og d hadde jeg ikke forventa! begynte på 86,3- og er nå 81, 3- siden 19 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
jippi jippi jippi-- GRATULERER stinelill! og til deg også fluffy! sjøl gikk jeg overraskende ned 900 gram' date=' og d hadde jeg ikke forventa! begynte på 86,3- og er nå 81, 3- siden 19 oktober.[/quote']

 

gratulerer til deg å :)

 

jeg er litt stolt også minsket jeg 0.1cm rundt midjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til juania og stinelill :) Jeg skal måle litt i ettermiddag, sånn at jeg kan sammenligne fremover. Målte i forrige uke og da var jeg akkurat under 80 cm ved navlen, er det det du kaller midje stinelill? Hvilke andre steder er det du måler? Jeg får sette opp en liste, så jeg ihvertfall får sammenligningstall fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Gratulerer til juania og stinelill :) Jeg skal måle litt i ettermiddag' date=' sånn at jeg kan sammenligne fremover. Målte i forrige uke og da var jeg akkurat under 80 cm ved navlen, er det det du kaller midje stinelill? Hvilke andre steder er det du måler? Jeg får sette opp en liste, så jeg ihvertfall får sammenligningstall fremover.[/quote']

 

ja det jeg kaller midjen ved navlen! også måler jeg låra! det er alt jeg måler nå. målte mer da jeg gikk på kurs, men det er så vanskelig å måle seg rundt armen, skulle hatt flere hender til hjelp da!

gleder meg til neste ukes veiing og måling jeg!

har ikke gått ned noe rundt låra :) sikkert fordi jeg har fått litt muskler der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Gratulerer til dere alle, det var jo flott nedgang her på mandagsklubben i dag! :)

 

Jeg skal ut og handle, skal bake hundre ting etter jobb i kveld og i morgen. Og jeg liker som sagt bakevarer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...